تعداد بازدید: ۱۶۹۸
کد خبر: ۴۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰ - 2018 11 February
دو تصادف دلخراش در مسیر نی‌ریز- آباده‌طشک در آذرماه امسال سبب شد رئیس پلیس راه شمال فارس در روز پنجشنبه ٢٣ آذرماه به نی‌ریز سفر کند؛ یکی از مصوبات آن سفر احداث پایگاه جاده‌ای پلیس راه در محور نی‌ریز- آباده‌طشک تا بیست روز پس از آن بود.

سمیه نظری/ نی‌ریزان فارس: اکنون ٥٩ روز از آن جلسه می‌گذرد و حالا رئیس شورای شهر آباده‌طشک می‌گوید: در صورت عملی شدن وعده‌ها تا پایان سال کار ساخت پایگاه پلیس راه محور نی‌ریز- آباده‌طشک به اتمام می‌رسد. 


غلامرضا عزیزی در رابطه با آخرین وضعیت احداث پایگاه پلیس راه در این شهر گفت: در بازدید و بررسی که توسط سرهنگ احمدی رئیس پلیس راه شمال فارس و همکاران ایشان در مسیر نی ریز به آباده‌طشک انجام شد، مقرر گردید که پایگاه پلیس راه در مسیر خر وجی شرق شهر آباده‌طشک احداث شود.


وی در مورد زمین و ساختمان این پایگاه گفت: قطعه زمینی به متراژ ٥٦٠٠ مترمربع توسط خیر محلی جناب آقای حسین زارع‌پیشه اهداء شده که کلنگ‌زنی آن توسط امام جمعه، بخشدار و مسئولان پلیس راه شمال فارس به زمین زده شد و نقشه ساختمان آن نیز توسط پلیس راه شمال فارس به پلیس راه نی‌ریز ارسال شده که بزودی عملیات اجرایی احداث آن آغاز خواهد شد.


وی در خصوص اعتبارات این طرح عمرانی افزود: احداث ساختمان این مکان انتظامی از محل کمک‌های مردمی و مشارکت کارگاه‌ها و معادن منطقه خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود اگر این کمک‌ها برسد تا پایان سال ١٣٩٦ پروژه ساخت آن تمام شود.


گفتنی است این زمین در شرق شهر آباده‌طشک (خروجی شهر) کنار رودخانه فصلی واقع شده و اهداء‌کننده زمین راننده این جاده می‌باشد.


عزیزی همچنین در مورد وضعیت فعلی پلیس‌راه شهر آباده‌طشک گفت: مقرر شده تا زمان بهره‌برداری از ساختمان پلیس راه در این محور نیرو در کانکس و نزدیکی پاسگاه بختگان مستقر شود و در حال حاضر به صورت گشت می‌باشد و قرار است از اول سال ١٣٩٧ مأموران در آن مستقر شوند.


شایان ذکر است قبلاً در بازدید و جلسه‌ای که در فرمانداری تشکیل شد قرار گردید در ورودی روستاهای ده‌زیر، قاسم‌آباد، خواجه‌جمالی و سایر تقاطع‌ها نسبت به اجرای رمپ و رفع نقاط حادثه‌خیز اقدام شود و با مدیران معادن سنگ که بدون اعلام بار، بارگیری می‌کنند برخورد گردد و از تردد کامیون‌های دارای اضافه بار و بدون بارنامه جلوگیری و اقدامات قانونی و قضایی انجام شود.

مراسم کلنگ‌زنی پاسگاه پلیس راه آباده‌طشک


غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
یه خبر رو حذف کردی هورگان
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها