تعداد بازدید: ۳۲۱۱
کد خبر: ۴۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰ - 2018 23 January
صحبت‌های حذف شده طارمی ؛
در جریان برنامه نود دوشنبه دوم بهمن ماه، مهدی طارمی پس از مدت ها سکوت خود درباره حواشی فراوان به وجود آمده برایش را شکسته و به صورت آنلاین و سپس از طریق تماس تلفنی، به برخی شبهات و پرسش ها درباره دلایل محرومیت و ترک پرسپولیس سخن گفت که در ادامه می خوانید.
طارمی: با همراه طاهری « همگی دروغ گفتيم»!
 
 مهدی طارمی سرانجام حاضر شد تا در يك مصاحبه تلويزيونی و زنده ابهامات مربوط به محروميت خودش و باشگاه پرسپوليس را ريشه‌يابی كند كه تا چه حد خودش و سايرين در اين اتفاق مقصر هستند.
 
طارمی كه حاضر شده بود تمام مسايل را به صورت ريز بيان كند صحبت‎‌هايش را اينگونه آغاز كرد: «  به باشگاه پرسپولیس رفتم و دلیلش این بود كه به باشگاه احترام بگذارم. گفته بودند بیا صحبت كنیم. رفتم و یک توافق كوچكی هم كردیم و این در صورتی بود كه نخواهم به فوتبال اروپا بروم. گفته بودم اگر نروم اروپا با شما به توافق می رسم. بعدش رفتم تركیه و آنجا یک سری اتفاقات افتاد. با رامین به تركیه رفتیم. من فوتبال تركیه را دوست نداشتم و نمی خواستم به ریزه اسپور بروم. رامین فوتبال اروپا را دوست داشت و آرزویش این بود كه روزی در اروپا بازی كند. قرار شد رامین قرارداد ببندد و من برگردم. من آن زمان چند پیشنهاد دیگر هم داشتم. اشتباه كردم و قراردادی با ریزه اسپور بستم و همان جا ماندنی شدم.»
 
طارمي در ادامه گفت كه آقاي طاهري در قرارداد جديد كه با من به امضا رسانده گنجانده بود كه مجموعا بيست درصد از قراردادم در صورت عدم قهرماني تيم در جام حذفي و ليگ برتر كسر خواهد شد! اما آقای گل دو فصل اخير هيچ صحبتی مبنی بر اينكه پاداش يك ميليارد تومانی در قراردادش آمده نكرد!
 
مهدی طارمی برای فصل گذشته مبلغ نهصد و پنجاه ميليون تومان در سازمان ليگ ثبت كرد و مبلغ يك ميليارد و صد و پنجاه ميليون تومان نيز از حسين هدايتی شخصا دريافت كرد و مبلغ يك ميليارد تومان نيز به عنوان آپشن در قراردادش ذكر شده بود كه نشان ميدهد او گران ترين بازيكن فوتبال ايران با دريافتي سه ميليارد تومان در يك فصل بوده است!
 
 اما اصلي ترين بخش صحبت طارمي مربوط به دروغ سازمان‌يافته او با همراهي مديرعامل سابق يعني طاهري بود: « یک قرارداد آوردند جلوی من به تاریخ 30 خرداد. من هم امضا كردم كه رای به نفع باشگاه شود. همین طوری رفتیم جلو و این دروغ را ادامه دادیم.»
 
حال مهدی طارمی به الغرافه رفته و دليل ان را صرفا چنين مساله عجيبی عنوان ميكند: « وكيلم به من اطلاع داد كه از بيرون باشگاه ميگويند مهدي بايد از پرسپوليس برود وگرنه برايش بد مي شود! من تمايل داشتم تا پايان فصل در اين تيم بمانم اما ترسيدم جام جهاني را از دست بدهم و مجبور شدم از فوتبال ايران به ليگ قطر بروم! »
 
مهدي با همين دليل ساده و البته شايد توهم زا پرسپوليس را ترك كرد و البته دروغ‌هاي مديرعامل سابق پرسپوليس را در تلويزيون اشژفشا كرد و بار ديگر ثابت شد مديران ما پس از بركناري يا رفتن، حاضر به پاسخگويي نيستند.

منبع: پارسینه
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
0
0
دروغ بگو، لکنت نگیر ولی فهش نده، بزار بگن مؤدبی
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها