تعداد بازدید: ۲۱۸۰
کد خبر: ۴۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵ - 2018 22 January
تلویزیون شبیه آن ملکه‌‌ی داستان سفید برفی شده است که جلوی آیینه می‌رفت تا آیینه به او بگوید که زیباترین ملکه دنیاست. او فقط دوست داشت تعریف آیینه را بشنود

عصر ایران؛ مصطفی داننده- این روزها تقریبا در هر شبکه تلویزیون، یک کارشناس در حال حرف زدن علیه تلگرام است. تلویزیون می‌خواهد بر هر شکل ممکن جامعه را متقاعد کند که تاگرام برای آنها مضر است و بهتر است 40 میلیونی که از تلگرام استفاده می‌کنند به پیام رسان‌های داخلی مهاجرت کنند.


تلویزیون تقریبا عادت کرده است که برخلاف نظر اکثریت جامعه حرف بزند. همین ادبیات هم باعث شده است مخاطبین صداوسیما هر روز کمتر از دیروز شود. این کمتر شدن به این معنی نیست که آنها مخاطب ندارند. نه، هنوز هم طیف مخاطبین صداوسیما بیشتر از بسیاری از رسانه‌هاست.


برخی سریال‌ها، برنامه‌های طنزی مانند دورهمی و خندوانه و البته نود و مسابقات فوتبال تنها دارایی تلویزیون است. بخشی از مردم دیگر برای کسب اخبار به صداوسیما مراجعه نمی‌کنند. بسیاری از مردم از طریق شبکه‌های اجتماعی متوجه اخبار می‌شوند و دیگر منتظر نمی‌مانند تا صداوسیما خبری را منتشر یا تایید کند.


صداوسیمایی که 1800 میلیارد تومان از بودجه کشور را در اختیار دارد. این هنر مسئولان صداوسیماست که با این بودجه و این امکانات توانسته‌اند مخاطبان خود را فراری دهند.

برچسب ها: صدا و سیما
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها