تعداد بازدید: ۲۷۱۱
کد خبر: ۴۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱ - 2018 21 January
عده‌ای با وعده وسوسه‌کننده حضور در جام جهانی، برخی هواداران علاقه‌مند به فوتبال را مجاب به مشارکت در طرح‌های اقتصادی خود می‌کنند.
هوادار تیم ملی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پنج ماه دیگر جام جهانی 2018 روسیه برگزار می‌شود و حضور در چنین رویدادی برای علاقه‌مندان به فوتبال بسیار هیجان‌انگیز است. حضور ایران آن هم در گروهی جذاب که رویارویی با تیم‌های مراکش، اسپانیا و پرتغال را به‌دنبال دارد هیجان آن را بیشتر می‌کند.

در این بین و در شرایطی که فروش بلیت‌های جام جهانی در این دوره به‌طوری خاص، ویژه و البته ضابطه‌مند انجام می‌شود، عده‌ای با وعده وسوسه‌کننده حضور در جام جهانی با طرح‌های توخالی به‌دنبال مجاب کردن هواداران علاقه‌مند به فوتبال برای مشارکت در طرح‌های اقتصادی خود هستند. این عده با اعلام جوایز مشارکت در طرح‌های خود می‌خواهند هواداران را به مشارکت وادارند که این جوایز حضور در جام جهانی و بلیت تماشای مسابقات ایران است.

در حالی چنین جوایزی برای مشارکت در این طرح‌ها اعلام می‌شود که حضور در جام جهانی 2018، حتی برای هواداران نیازمند شرایط خاصی است. طبق اعلام فیفا هواداران برای حضور در جام جهانی باید FAN ID (آی‌دی کارت هواداری) دریافت کنند که برای دریافت آن نیز باید ثبت‌نام صورت بگیرد. این ثبت‌نام نیز روزهای پایانی خود را سپری می‌کند و به مرحله قرعه‌کشی بلیت‌ها رسیده که مشخص شود آیا هواداران موفق به دریافت بلیت‌های جام جهانی می‌شوند یا نه.

با این حال کمی بعید به‌نظر می‌رسد که هواداران با مشارکت در چنین طرح‌هایی آن هم با قرعه‌کشی موفق به حضور در روسیه برای تماشای دیدارهای جام جهانی شوند، چون ثبت‌نام هواداران برای دریافت بلیت نیز قابل تغییر نیست و فیفا اجازه چنین کاری را نمی‌دهد. هوادارانی که قصد دیدن مسابقات جام جهانی را دارند، باید هوشیار بوده و اگر تصمیم‌شان برای حضور در جام جهانی جدی است، باید خودشان اقدام به ثبت‌نام کنند. جالب است که طرح‌هایی که به هواداران وعده حضور در جام جهانی را می‌دهد، در سطح شهر هم تبلیغات گسترده دارد، در حالی که حتی فدراسیون فوتبال اعلام کرده هواداران برای خرید بلیت یا به سایت فیفا یا به سامانه‌ای که از سوی فدراسیون معرفی شده مراجعه کنند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها