تعداد بازدید: ۱۹۸۶
کد خبر: ۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵ - 2018 15 January
در جلسه کارگروه رفع موانع تولید که به ریاست فرماندار نی‌ریز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید مشکلات 5 واحد تولیدی بررسی شد.
روابط عمومی فرمانداری: در این جلسه محمدرضا امیری خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل گفت: مصوبات کارگروه رفع موانع تولید  می‌بایست با جدیت پیگیری گردد و نتایج آن به فرمانداری اعلام شود.

وی با اشاره به اینکه همه مدیران باید در راستای رفع مشکلات تولیدگران تلاش نمایند، خاطر نشان کرد: اقدامات مسؤلان در چارچوب قوانین و مقررات است و انتظارات تولیدکنندگان بایستی متناسب با اختیارات مدیران باشد.

فرماندار نی‌ریز با تأکید بر لزوم حل مشکلات و مسائل واحدهای تولیدی شهرستان از سوی مدیران در چارچوب اختیارات قانونی افزود:  اگر رفع موانع، خارج از توان و اختیار آن دستگاه باشد؛ در ستادهای فرادستی در سطح استان مطرح و تصمیم‌گیری می‌شود.

امیری در ادامه با تأکید بر تسریع در روند معرفی واحدهای تولیدی و جذب تسهیلات رونق تولید شهرستان به بانک‌های عامل گفت: باید دستگاه‌های مربوطه یعنی اداره صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و صنایع دستی و گردشگری و بانک‌های عامل طی تعامل و هماهنگی بیشتر نسبت به جذب تسهیلات سهمیه شهرستان اقدام لازم انجام دهند.

گفتنی است در این جلسه مشکلات و موانع فرا روی تعدادی از واحدهای تولیدی ازجمله دو واحد مرغداری، دو واحد کوره آجرپزی، یک واحد گلخانه و تعدادی واحد تولیدی بررسی و تصمیمات لازم در زمینه رفع موانع آنها اتخاذ شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها