تعداد بازدید: ۲۴۹۷
کد خبر: ۳۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳ - 2018 10 January
با حضور بخشدار مرکزی، مدیرآموزش و پرورش و اهالی روستای غدیرگه دو باب کلاس درس در مدرسه رمضان که با خودیاری مردم این روستا احداث گردیده، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
روابط عمومی آموزش وپرورش نی‌ریز: مراسم بهره‌برداری از این کلاس‌ها روزدوشنبه 18/10/96 انجام شد.

شایان ذکر است اهالی روستای غدیرگه از 100 هزار تومان تا 2 میلیون تومان در توسعه مدرسه رمضان مشارکت داشته‌اند و برای ساخت این دو کلاس که با مشارکت حداکثری اهالی روستا و نظارت و مشارکت حداقلی آموزش و پرورش انجام شده است مبلغی حدود 40 میلیون تومان هزینه گردیده  و هم اکنون با مساحتی نزدیک به 200 متر مربع، دارای 5 کلاس درس و تعداد 36 دانش‌آموز است که کلاس های قدیمی آن نیز رنگ آمیزی شده است.

مدیرآموزش و پرورش در آیین بهره‌برداری و افتتاح این دو باب کلاس، ضمن تقدیر و تشکر از بخشدار مرکزی، دهیار، شورای روستا، مدیر، کارکنان، انجمن اولیاء ومربیان و اهالی روستا، با اشاره به آیات قرآن کریم و سخنان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری اظهار داشت: مردم باید آموزش و پرورش را در ساخت، احداث و تأمین فضای آموزشی که بسیار مورد نیاز است کمک کنند و در امور خیر مشارکت فعال داشته و از یکدیگر سبقت بگیرند.

وی افزود: چندین سال قبل ما بر اساس دستور وزارت و اداره کل ملزم به تجمیع و تعطیل مدارس کم جمعیت و استقرار آنها در یک مدرسه بودیم تا ادامه کار یک مدرسه توجیه اقتصادی و آموزشی داشته باشد و مدرسه رمضان غدیرگه نیز از این طرح مستثنی نبود. ولی با پیگیری‌ها و خودیاری مردم، دهیار و اعضاء شورا امروز شاهد رونق دوباره این مدرسه و تحصیل دانش‌آموزان در آن هستیم.

در پایان این مراسم مدیر مدرسه و 9 نفر از اهالی که بیشترین مشارکت و همکاری را در ساخت و احداث این دو باب کلاس درس داشتند از مدیر آموزش و پرورش لوح تقدیر دریافت کردند و مقرر گردید برای تجهیز مدرسه به وسایل کمک آموزشی  و دیوارکشی و تأمین امتیاز تلفن و برق بخشدارمرکزی، آموزش و پرورش، اهالی و همکاران فرهنگی مشارکت نمایند تا مدیر و کارکنان مدرسه برای بهبود کیفیت آموزشی و تأمین امنیت و رفاه بیشتر دانش‌آموزان با مشکلی مواجه نباشند. 



غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
0
0
ساخت دو باب !
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها