تعداد بازدید: ۲۸۰۶
کد خبر: ۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹ - 2018 07 January
آشنایی با کارنامه سحر ولدبیگی
سحر ولدبیگی و نیما فلاح دو بازیگر جوان سینما و تلویزیون، 14 سالی است که زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند. در این شماره به معرفی سحر ولدبیگی که جدیداً در برنامه دورهمی نقش آفرینی می‌کند، می‌پردازیم.

ولدبیگی و  فلاح از آن دست زن و شهرهایی هستند که بعد از چند دقیقه صحبت با آنها می‌گویید خدا خوب در و تخته را با هم جور کرده است.


سحر ولدبیگی (زاده ۱ تیر۱۳۵۶، تهران) هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران است. وی دختر مسعود ولدبیگی دارای مدرک دیپلم اداری بازرگانی از هنرستان شهید مدرس است. سحر ولدبیگی یک دوره بازیگری را در کارگاه آزاد بازیگری گذراند و پس از بازی در چند مجموعه تلویزیونی، با سریال «دختران» شناخته شد.


سحر ولدبیگی می‌گوید: در ١/٤/٨٢ یعنی درست در روز تولدم با هم ازدواج کردیم. البته من و نیما اصراری نداشتیم که حتماً جشن عروسی برگزار کنیم شاید در دوران بازیگری این اتفاق به صورت نمایشی بارها برای ما افتاده بود و این موضوع دیگر جذابیتی نداشت. به نظرم در مراسم عروسی به تنها کسی که خوش نمی‌گذرد خود عروس و داماد است.
چرا با نیما ازدواج کردم


من مجموعه‌ای از صفات خوب را در وجود ایشان دیدم. البته من کاملاً شخصیت آرامی دارم، اما بعضی وقت‌ها به شدت شیطنت‌هایم اوج می‌گیرد و مدام حرف می‌زنم. زندگی با نیما، صبوری بسیاری می خواهد. 


فکر می‌کنم صداقت بزرگترین نقطه مشترک ماست. هر دوی ما با یکدیگر صادق هستیم، چیزی را از هم پنهان نمی‌کنیم و به هم دروغ نمی‌گوییم. البته به جز صداقت، درک متقابل هم هست، ما همدیگر را به خوبی می‌فهمیم. به نظر من بعد از این نکته‌ها، محبت هم نکته‌ای اساسی است. اگر در زندگی مشترک صداقت و درک متقابل باشد، اما محبت وجود نداشته باشد، پایه‌های زندگی سست می‌شود، چون محبت به زندگی رنگ و بو می‌دهد.


ممکن است بین ما اختلافی پیش بیاید و قطعاً این اختلافات در میان اغلب زن و شوهرها وجود دارد. 


رنگ مشکی را دوست ندارم؛ مثلاً دوستانم که قرار است به منزل من بیایند از قبل با آنها شرط می‌کنم که هر رنگی می‌خواهند بپوشند اما لباس مشکلی نپوشند.


نیما فلاح در مورد شخصیت ولدبیگی می‌گوید: سحر شخصیت بسیار شادابی دارد و بسیار هم احساسی است. گاهی اوقات احساس او بر منطقش غلبه می‌کند و من در این مورد به او انتقاد می‌کنم. سحر آشپزی ماهر است و در آشپزی جادو می‌کند.


فیلم سینمایی
مجرد ۴۰ ساله، شهر موشها ۲، یک فراری از بگبو، خاله سوسکه، اگه می‌تونی منو بکش، اگه می‌تونی منو بگیر، قلقلک، ازدواج غیابی


ویدیویی خانگی
دامادی به نام صفر، رالی ایرانی، شوخی کردم، سیگنال موجود است، عطسه


مجموعه‌‌های تلویزیونی
دورهمی، آرماندو،  قرعه، در حاشیه، باغ سرهنگ، آب‌پریا، مسیر انحرافی، دارا و ندار، گمشده و...


غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
0
0
خط چهارم غلط املایی داره
مدیر پایگاه سپاس از تذکرتان اصلاح شد
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها