تعداد بازدید: ۲۲۰۰
کد خبر: ۳۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱ - 2018 05 January
مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان نی‌ریز، صبح روز پنجشنبه 14 دی‌ماه در میدان مرکزی شهر در محکومیت اعتراضات و اغتشاشات اخیر دست به راهپیمایی زدند تا بار دیگر پشتیبانی و حمایت خود را از نظام و انقلاب نشان دهند.
بیتا فسایی/ هورگان: این راهپیمایی با حضور مردم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان و مدیران و مسئولان شهرستان برگزار شد.

شرکت کنندگان پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران را در دست داشتند و با شعارهای «مرگ بر منافق»، «مرگ بر استکبار»، «مرگ بر اسرائیل»، « مرگ بر فتنه‌گر»، «مرگ بر آمریکا»، «ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزار است»، «ما ملتی هوشیاریم از فتنه‌گر بیزاریم» و ... اقدامات اخیر را محکوم کردند.

حجت‌الاسلام فال‌اسیری در این راهپیمایی باشکوه ضمن قدردانی از بصیرت، آگاهی، غیرت و ولایتمداری مردم نی‌ریز و حضور آنها در این راهپیمایی اظهار داشت: اینکه دشمنان توانستند افرادی را تحریک به انجام چنین کارهایی کنند و برای ما مشکل سازی کنند، تنها عدم اطاعت محض از فرامین مقام معظم رهبری بود. چه بسا تمام مشکلات ما از ابتدای انقلاب تاکنون از همین عدم اطاعت محض است.

وی ادامه داد: طبق وصیّت نامه  امام راحل ایشان می‌فرمایند: هرکجا دیدید که دشمن برای شما کف و سوت می‌زند و به شما احسنت می‌گوید، بدانید که راهتان اشتباه است. و ما دیدیم که در این جریانات افرادی که ملت ایران را تروریسم خطاب می‌کردند، حالا مردم ایران را فهمیم و مظلوم می‌نامند و از آنها اعلام حمایت می‌کنند.

وی همپنین افزود: ما باید همواره هوشیار و آگاه باشیم و از سرنوشت کشورهایی که اغفال شدند و آزادی و آسایش و امنیت خود را از دست دادند، درس عبرت بگیریم.

همچنین نماینده مجلس با اشاره به اینکه استقلال و عظمت ایران اسلامی با قیمت گزافی به دست آمده تأکید کرد: مردم ما باید هشیار باشند که دشمن هرلحظه منتظر نفوذ و رخنه است. همانطور که مقام معظم رهبری بارها و بارها در این باره هشدار داده‌اند. دشمنان ایران اسلامی به ‌دنبال گرفتن انتقام از ملت ایران هستند، چرا که حکومت اسلامی ما توانست نقشه‌های آنها در منطقه نقش بر آب کند و به آنها ضربه بزند.

وی افزود: پیگیر  مطالبات اقتصادی با ضربه زدن به زیرساخت‌های اقتصادی امکان پذیر نیست. پایین کشیدن پرچم مقدس کشور ما با هویت ایرانی سازگار نیست و مردم خوب فهمیدند که پشت سر این آشوب‌گران و فتنه‌گران، آمریکا و اسرائیل هستند. مردم ما جنایات این دشمنانِ آشکار را فراموش نمی‌کنند و اجازه نمی‌دهند که دشمن برای آنها تصمیم گیری کند.

دکتر مسعودی پیگیری مطالبات را حق مردم دانست و عنوان کرد : مردم ما مطالبه دارند. خواسته و اعتراض دارند و من به عنوان نماینده مردمِ شریف ایران، این را همواره در نطق‌های خوداعلام کردم.

بدانید نمایندگان پیگیر مطالبات شما هستند. ما با جرئت تمام از دولت می‌خواهیم به فکر مردم باشد. دولت باید وعده‌هایی که به مردم می‌دهد را عملی کند و مشکلات مردم رابرطرف نماید.




نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها