تعداد بازدید: ۲۳۹۴
کد خبر: ۳۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ - 2017 25 December
جواد ناصریان در حاشیه آئین اختتامیه اولین دوره مسابقات ورزشی بانوان شاغل در مجموعه وزارت کشور در ساری هدف از استخدام این تعداد نیرو را ضرورت بهسازی و توانمند سازی نیروی انسانی در این وزارتخانه و استانداری های کشور اعلام کرد.
ایرنا: وی گفت که درخواست مجوز برای این تعداد نیرو بر اساس سند جامع نیروی انسانی است که باید تا پایان امسال ارائه می کردیم که از هم اکنون با همکاری استانداری ها این سند آماده و برای دولت و سازمان امور استخدامی ارسال شده است.

او افزود که درخواست استخدام برای به کار گیری این تعداد نیرو در استانداری ها ، فرمانداری ها و بخشداری هاست و این موضوع در حال پیگیری است.

ناصریان گفت : نیروهای انسانی موجود متناسب با سابقه مدرک تحصیلی ، رشته تحصیلی و تجربه ساماندهی شده و تلاش بر آن است تا با توانمند سازی نیروی انسانی برای هر پستی در وزارت کشور نیروی انسانی توانمند داشته باشیم تا نیازی به تامین نیرو از سایر دستگاهها نباشد.

** اضافه شدن معاونت جدید در فرمانداری ها
معاون وزیر کشور همچنین گفت : برای اولین بار با تلاش صورت گرفته بیش از ۸۳ درصد فرمانداران از مجموعه وزارت کشور هستند و به دنبال آن قرار است که در حوزه بخشداری ها هم از مجموعه نیروهای وزارت کشور استفاده کنیم.

وی از اصلاح ساختار فرمانداری ها و بخشداری ها خبر داد و افزود : بر این اساس ۶۰۰ معاون جدید به ساختار فرمانداری ها اضافه شده است و اختصاص معاون به ۳۰ تا ۴۰ درصد بخشداری ها هم پیش بینی شده که در حال پیگیری است و اولویت هم به کارگیری از ظرفیت داخلی مجموعه وزارت کشور است.

اولین دوره مسابقات ورزشی بانوان شاغل وزارت کشور و سازمان های تابعه و استانداری ها با شرکت ۱۰ تیم والیبال و ۱۵ تیم دارت به مدت ۳ روز در مجتمع فرهنگی رفاهی خزرآباد ساری برگزار شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها