تعداد بازدید: ۳۱۹۵
کد خبر: ۳۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴ - 2017 22 December
مسئول واحد صنایع كشاورزی مدیریت جهاد كشاورزی شهرستان نی‌ریز، از بازدید اعضای تعاونی انجیركاران این شهرستان به همراه جمعی از كارشناسان جهاد كشاورزی و بسیج مهندسین، از تعدادی كارخانه بسته‌بندی و فرآوری انجیر استهبان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد كشاورزی شهرستان نی‌ریز، مریم نقیبی‌نژاد اظهار‌ كرد: با هدف آشنایی باغداران انجیر و سرمایه‌داران در این بخش با واحدهای صنعتی فرآوری و بسته‌بندی محصول انجیر، بازدید یك روزه‌ای در سطح شهرستان استهبان طرح‌ریزی شد و بازدیدكنندگان از نزدیك با عملكرد و شیوه‌های فرآوری این محصول در دو كارخانه فعال شهرستان استهبان، آشنا شدند. 

وی افزود: مراحل پخت و تهیه و بسته‌بندی مسقطی انجیر و مراحل سورتینگ، گازدهی و بسته ‌بندی میوه انجیر در شركت زر انجیر و طلای سفید استهبان مورد بررسی و بازدید فنی قرار گرفت و مدیران این صنایع به پرسش‌های بازدیدكنندگان پاسخ دادند.

نقیبی نژاد در پایان گفت: با توجه به اینكه شهرستان نی‌ریز رتبه ی دوم تولید انجیر فارس را به خود اختصاص داده، ضروریست تا با برنامه‌ریزی‌های آتی‌ امكان بازدیدهای بیشتری از نحوه ایجاد صنایع تبدیلی برای باغداران و تولیدكنندگان فراهم گردد تا شاهد افزایش سود واقعی این محصولات در این صنایع باشیم.   

گفتنی است اولین بازدید اعضای تعاونی انجیركاران، كارشناسان و بسیج مهندسین در قالب اردوی جهادی یك روزه و با هماهنگی بسیج مهندسین و واحد پشتیبانی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نی‌ریز انجام شده است.   



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها