تعداد بازدید: ۳۲۱۶
کد خبر: ۳۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷ - 2017 22 December
مراسم تجلیل از فرهنگیان و دانش آموزان مسابقات فرهنگی هنری، با حضور مسئولان شهرستانی پنجشنبه ۳۰آذر در سالن هنرستان شهید باهنر برگزار شد.
بیتا فسایی/ هورگان: قره‌چاهی مدیر آموزش و پرورش در این جلسه ضمن تشکر ویژه از برگزیدگان این مسابقات گفت: شما دانش آموزان عزت و افتخار ما هستید. دانش‌آموزی که در زمینه هنر پیشرفت کند قطعاً در زمینه علم و تحصیل نیز موفق خواهد بود و آینده درخشانی خواهد داشت.

وی ادامه داد: ما امروزه دچار آسیب‌های اجتماعی هستیم که تهدیدی جدی برای جامعه ما، دانش‌آموزان و خانواده‌ها است. به همین منظور هر چقدر بتوانیم دانش‌آموزان را در زمینه‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و... تشویق کنیم، کار بسیار بزرگی در راستای ریشه کنی این آسیب‌ها انجام داده‌ایم.

صادقی، رئیس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش فارس نیز مهم‌ترین هدف آموزش و پرورش را تربیت اعلام کرد و افزود: قطعاً مهم‌ترین هدف آموزش و پرورش تربیت است. تربیت نسلی که در آینده بتواند هم برای خود و هم برای جامعه مفید باشد.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: به مهارت‌ها توجه کنید، علم بیاموزید و در تمام زمینه‌های علمی، فرهنگی، هنری و... پیشرفت کنید. هنر بیاموزید چرا که هنر تاجی است که بر سر نهادید.

قره‌‌چاهی همچنین شهرستان نی‌ریز را دارای ظرفیت و پتانسیل بالا در زمینه علم و هنر دانست و یادآور شد: در این راستا اگر مسئولان عنایت بیشتری داشته باشند شاهد شکوفایی استعدادهای بیشتری در شهرستان خواهیم بود.

در این همایش از 190دانش‌آموز برگزیده استانی در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری و گروه سرود هم سُرایان فرهنگی کُر با اهداء هدایا و لوح تقدیر تجلیل شد.

گفتنی است گروه سرود هم سُرایان کُر به مقام اول استان و سوم جشنواره کرال فرهنگیان کشور دست یافته است.













نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها