تعداد بازدید: ۳۰۸۸
کد خبر: ۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۷ - 2017 20 December
در سه راهی تل مهتابی:
ساعتی پیش و در برخورد وحشتناک خودرو سواری با تریلر، مردی حدوداً 40 ساله که در خودرو مچاله شده اش گیر افتاده بود؛ رها شده و با وضعیتی وخیم روانه اتاق عمل بیمارستان شهدا شد.
 حسین قانع: در حادثه ای که در حدود 2 ساعت قبل ( ساعت 22  روز سه شنبه 28 آذرماه)  در دور برگردان سه راهی تل مهتابی رخ داد.

 پرایدی  در لاین رفت به سمت شمال با یک تریلر برخورد کرده و بین تریلر کشنده و نیوجرسی های وسط جاده  کاملا مچاله می شود.

 با حضور پرسنل آتش نشانی نی ریز و تلاش آنان و با جدا کردن بدنه پراید با ابزار ویژه، مردی حدوداً 40 ساله و ناشناس که تنها سرنشین پراید و بیهوش بود بیرون آورده شد.

مصدوم که دچار وضعی  بسیار وخیم بود؛ تحویل تکنسین های اورژانس  گردید و با انجام  اقدامات و کمک های اولیه به بیمارستان شهدا منتقل شد. این فرد به دلیل وضعیت وخیمش  به سرعت معاینه و فوراً توسط متخصصان به اتاق عمل بیمارستان شهدای نی ریز برده شد.

 تا لحظه گزارش این خبر( 23:45 سه شنبه 28 آذر) عمل جراحی بر روی این فرد ناشناس همچنان ادامه دارد.


برچسب ها: تصادف ، نی ریز ، پراید ، تریلر
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
0
شهرستان نی ریز درورودی شهر وخروجی تل مهتابی کاملا حادثه خیز هستند ولی مسئولین راه وپلیس راه هیچ اقدامی انجام نمی دهند چون برای جان مردم ارزشی قائل نمیشوند چند روز پیش از استان هم بازدید از جادهای نی ریز داشته اند ولی اقدامی صورت نگرفته است
همشهری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
0
آقا تو این جاده های نیریز چند نفر باید کشته بشن تا مسولین از خواب بیدار بشن،اتوبان تهران نیست که با این بلوک ها اون رو بستن وتا پلیس راه دور برگردان نداره ، مسولین محترم ورودی تل مهتابی رو ببینید روزانه چقدر از این مردم بخاطر اینکه تا پلیس راه نرند این مسیر رو خلاف حرکت میکنند.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها