تعداد بازدید: ۲۰۶۲
کد خبر: ۳۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ - 2017 09 December
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در دیدار با عضو مجلس خبرگان رهبری:
توجه به مسائل فرهنگی با محوریت تبیین سبک زندگی اسلامی، تصویب رشته‌های گروه پزشکی و حرکت به سمت درآمدزایی غیر شهریه‌ای از برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی است.
خبرگزاری آنا: دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس به همراه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز به مناسبت ولادت با سعادت رسول گرامی اسلام(ص) و امام جعقر صادق(ع) و 16 آذرماه روز دانشجو با آیت الله سید محمد فقیه امام جمعه نی‌ریز و عضو مجلس خبرگان رهبری از نزدیک دیدار و گزارشی از وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس را ارائه کرد.

در این دیدار که در بیت آیت ا... فقیه و با حضور جمعی از اساتید دانشگاه و فعالان فرهنگی صورت گرفت دکتر محمد کاظم کاوه پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس گزارشی از وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی استان ارائه کرد و حرکت به سمت درآمدزایی بدون تکیه بر شهریه دانشجویان با محوریت تشکیل شرکت‌های دانش بنیان و توجه به مسائل فرهنگی با محوریت تبیین سبک زندگی اسلامی در دانشگاه‌ها را از خواسته‌ها و برنامه‌های دکتر ولایتی و دکتر رهبر برشمرد و تصویب رشته‌های مرتبط با علوم پزشکی و پیراپزشکی با توجه به گرایش و تمایل جوانان و داوطلبان ورود به کنکور به این رشته‌ها را از اولویت‌های اساسی برای واحد نی ریز برشمرد.

در این دیدار همچنین گزارشی از وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز توسط دکتر کاوه پیشقدم ارائه شد و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان از زحمات آیت الله فقیه که خود عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی هستند و سال‌ها در این مجموعه منشا خدمات بوده و هستند و خود در واقع از مؤسسین این واحد دانشگاهی در نی‌ریز می باشند، سپاسگزاری کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و دبیر هیأت امنای این استان در رأس هیأتی از دانشگاهیان با آیت الله سید مهدی فال اسیری  از روحانیون تأثیرگذار نی‌ریز و از نوادگان سید علی اکبر فال اسیری از فقها و روحانیون طراز اول فارس که مقام معظم رهبری در سفر خود به فارس از وی تجلیل نمود، نیز دیدار و از نزدیک با وی گفت و گو نمود و گزارشی از فعالیت‌ها و وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس را ارائه کرد. 

در این دیدار آیت ا... فال‌اسیری به برخی طرح‌های اقتصادی که در نی‌ریز با نظارت ایشان در حال اجراست، اشاره کرد و در زمینه‌ برنامه‌های فرهنگی نیز طرح‌ها و پیشنهاداتی را خدمت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس ارائه نمود.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها