تعداد بازدید: ۴۷۳۱
کد خبر: ۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰ - 2017 08 December
در حد فاصل جاده نی ریز - آباده طشک:
بر اثر بی احتیاطی راننده سمند، حادثه ترافیکی با 5 کشته و 5 مجروح بوقوع پیوست.
حسین قانع: ین حادثه وحشتناک ساعت 13:30  امروز جمعه 17 آذرماه و در 10 کیلومتری روستای قلعه بهمن به سمت آباده طشک رخ داد.
در این حادثه خودرو پرایدی از سمت آباده طشک به سمت نی ریز و به دنبالش یک تریلر کشنده هوو حامل گوسفند نیزدر همین مسیر و جهت در حرکت هستند.

خودرو سمندی با 5 سرنشین  نیز در جهت مخالف و از نی ریز به سمت آباده طشک در حرکت است. بر اثر بی احتیاطی سمند بر سر یک پیچ و برخوردش به پراید، پراید با صدمه از جاده خارج می شود و تریلی با شدت تمام به سمند برخورد می کند.

 به طوریکه هر 5 سرنشین سمند که سه مرد و یک زن و کودک از اهالی ارسنجان بودند در دم کشته می شوند و پنج سرنشین پراید که از اهالی نی ریزهستند نیز دچار مصدومیت می شوند.این مصدومان توسط دو آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهدای نی ریز منتقل شدند.

اکنون نیز با کمک پرستاران، پزشکان و بخش اتفاقات بیمارستان شهدا کلیه مصدومان در حال دریافت اقدامات درمانی هستند.

یک مرد 53 ساله مسافر دچار کوفتگی می باشد و اعضای خانواده ای  4 نفره به شرح زیر دچار مصدومیت هستند.دختر بچه 9 ساله  و مادر 30 ساله او دچار کوفتگی بدن  واکنون تحت نظر هستند. پدر 33 و پسر 11 ساله خانواده دچار ضربه مغزی  و احتمالا صدمه به دیگر اعضای بدن هستند و درمان با کمک متخصصان بر روی آنان ادامه دارد.

 به گفته سرگرد جوانمردی رئیس پلیس راه نی ریز، علت تامه تصادف، انحراف به چپ خودرو سمند در سر پیچ می باشد؛ سمندی  که از نی ریز به سمت آباده طشک در حرکت بود این حادثه مرگبار را رقم می زند.




برچسب ها: تصادف ، وحشتناک ، نی ریز
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها