تعداد بازدید: ۱۷۹۰
کد خبر: ۳۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷ - 2017 05 December
جوایز برندگان نی‌ریزی در پویش حذف قبوض کاغذی تلفن اهداء شد.
در این مراسم که راهوار معاون فرماندار، زارع رئیس اداره مخابرت و چند تن از مسئولین شهرستان حضور داشتند جوایز طرح حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت به سه مشترک تلفن ثابت از شهرستان نی‌ریز اهداء شد.

در این طرح از بین مشترکین تلفن ثابت استان که شماره تلفن خود را تا پایان شهریورماه به سامانه 3000713 پیامک نموده‌اند و قبض خود را به صورت الکترونیکی پرداخت کرده‌اند، در ایام عید غدیر قرعه‌کشی بعمل آمده و این سه نفر از نی‌ریز برگزیده شدند.

در این طرح 40 نیم سکه بهار آزادی، بیست تبلت و بیست دوچرخه به برندگان اختصاص داده شد و سهم نی‌ریزی‌ها از این قرعه‌کشی، یک نیم سکه بهار آزادی به هادی جلالی از روستای تم‌شولی،  دو دستگاه  دوچرخه به علی آقا مروت و الهام معنوی‌پور از شهر نی‌ریز بود.

در این مراسم، زارع رئیس اداره مخابرات ضمن ارائه گزارشی از وضعیت مخابراتی شهرستان و توضیحاتی در خصوص روشهای پرداخت الکترونیکی نظیر سامانه 2000، سامانه 3000713 و اپلیکیشن «پیام»، درخصوص اهداف این طرح، اطلاع رسانی‌های انجام گرفته و نحوه قرعه‌کشی توضیحاتی ارائه نمود و به مشترکان تلفن ثابت توصیه نمود که از طریق سامانه‌های معرفی شده نسبت به پرداخت قبوض خود اقدام نمایند.

معاون فرمانداری نیز در این مراسم ضمن تشکراز تلاش‌های مجموعه مخابرات شهرستان و ستودن این طرح، خواستار شفاف‌سازی در ارائه صورتحساب مشترکان و تمهیدات لازم برای پرداخت قبوض گردید.




نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها