تعداد بازدید: ۲۶۷۳
کد خبر: ۳۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶ - 2017 01 December
همایش دانش‌آموزی همگام با کنکور سراسری ۹۷ با حضور دانش‌آموزان دوره پیش دانشگاهی، مسئولان فرهنگی و مربیان پنج شنبه ۹ آذر، در محل سالن شهید مدنی شهرستان نی‌ریز برگزار شد.
احمد قره چاهی مدیرآموزش و پروش هدف از این همایش را ایجاد انگیزه، تجدید روحیه خودباوری و آماده‌سازی دانش آموزان داوطلب کنکور عنوان کرد و گفت: این اولین برنامه آموزش و پرورش برای آماده‌سازی دانش آموزان کنکور ۹۷ بود و تا زمان باقیمانده به کنکور، برنامه‌های متنوعی حداقل در ۳ فصل برای آماده‌سازی دانش آموزان در کنکور  برنامه‌ریزی شده است.

ولی‌زاده معاون آموزشی نیز آماری از تعداد دانش‌آموزان داد و گفت: امسال از ۴۹۶ دانش‌آموز در دوره پیش‌دانشگاهی، ۳۲۹ نفر در رشته تجربی، ۱۱۴نفر علوم انسانی و ۵۳ نفر در رشته ریاضی فیزیک مشغول به تحصیل هستند.

در این همایش دکتر محمود شهامت روانشناس و مشاور مطرح کشوری مهمان برنامه بود و در خصوص روش‌های صحیح مطالعه، ایجاد انگیزه، خودباوری و چگونگی کسب موفقیت در آزمون مهم کنکور،مطالب مختلفی را برای دانش‌آموزان بیان کرد.

وی همچنین به راه‌های غلبه بر استرس، اضطراب و تمرکز بر مطالب درسی تأکید کرد و انگیزه، برنامه‌ریزی و داشتن هدف را سه عامل موفقیت در دانش‌آموزان برشمرد.

در ادامه دانش‌آموزان سؤالات خود را در زمینه کنکور و روش‌های مطالعه مطرح و توسط مشاور پاسخ داده شد.





نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها