تعداد بازدید: ۳۳۹۶
کد خبر: ۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ - 2017 20 November
جزئیات سفر رهبر انقلاب به مناطق زلزله زده کرمانشاه؛
مقام معظم رهبری ابتدا در شهر سر پل ذهاب از مناطق زلزله‌زده حضور یافتند و از برخی نقاط آسیب‌دیده بازدید کردند.

من با یکایک دلهای داغدار شما همدردم+ فیلم و تصاویر

حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ساعاتی قبل به منظور سرکشی و دیدار با مردم در مناطق زلزله زده غرب کشور حاضر شده اند.
 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه حضور در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، از روستاهای کوئیک مجید، کوئیک عزیز، کوئیک حسن، سراب ذهاب و قلعه بهادری بازدید کردند.

مقام معظم رهبری در جمع مردم این روستاها ضمن ابراز همدردی با مصیبت‌زدگان گفتند: من از ساعات اول حادثه دائماً به مسئولان برای رسیدگی به حال مردم سفارش های لازم را کردم تا بخشی از مشکلات شما عزیزان حل شود و خوشبختانه نیروهای مسلح و غیرمسلح کارها و تلاش های خوبی تا کنون انجام داده اند که لازم است این فعالیت ها با قوت ادامه یابد. 

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به خسارات سنگین زلزله و نابود شدن کامل برخی از روستاها، افزودند: از اینکه شما جوانان مومن و بانشاط را از نزدیک زیارت کردم بسیار خرسندم و مطمئنم به لطف خدا و با تلاش مسئولان و همت مردم و شما جوانان عزیز، روستاها بهتر از قبل ساخته خواهد شد.

ایشان از خداوند متعال، صبر و سکینه و نزول رحمت الهی را بر زنان و مردان غیور و باوفای کرمانشاه مسئلت کردند و گفتند: امروز ما در این تلخی‌ها و غم‌ها با شما شریک هستیم و امیدواریم بتوانید زندگی را از نو بسازید تا در شادی‌ها نیز با شما شریک باشیم و این حادثه، بهانه‌ای برای تخفیف آلام روستاهای کرمانشاه شود که پیش از زلزله نیز مشکلات زیادی داشتند.

جلسه رسیدگی به مشکلات زلزله‌زدگان و تصمیم‌گیری در خصوص بازسازی و امداد این مناطق با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسئولان ذی‌ربط برگزار شد. مشروح خبر این جلسه متعاقباً منتشر خواهد شد.
 
آخرین خبرها حاکی از آن است که رهبر انقلاب در جمع مردم زلزله زده سرپل ذهاب هم حضور یافته اند.
 
در همین حال، پخش زنده بیانات رهبرانقلاب در جمع مردم سرپل ذهاب از صفحه اینستاگرام khamenei.ir آغاز شده است.
 
ایشان در این دیدار گفتند: 
 
* من با یکایک دلهای داغدار شما همدردم.
 
* دوست داشتم در وقت بهتری در جمع مردم شما حاضر می شدیم...(کنار بروید بگذارید مردم را ببینم)
 
* این نخستین باری نیست که چنین حوادثی برای مردم این منطقه پیش می آید.
 
* من در دوران جنگ تحمیلی هم در میان شما بودم. شما مردانگی و استقامت خود را در جنگ تحمیلی نشان دادید... امروز هم نشان بدهید...
 
* انسانهای دلاور و پهلوان می ایستند و حادثه را مغلوب خود می کنند.
 
* این داغ و مصیبتی است که مردم ما در این منطقه حدود ۵۰۰ نفر از عزیران خود را از دست دادند اما ببینید که مردم ایران چطور همه خودشان را کرمانشاه می دانند. مردم احساس می کنند که به کرمانشاه مدیونند. این حجم گسترده ای که هر کس به قدر وسع خودش کمک کرد.

* مسئولین هم هر کدام در بخشهای مختلف تلاش کردند و اگر نبودند قطعا مشکلات بیشتری وجود داشت اما من قانع نیستم

* روزگار بهتری انشالله در انتظار مردم کرمانشاه است و انشاالله خداوند فرصتی بدهد تا وقتی اینجا بیاییم که شهر آباد شده باشد؛ بهتر از قبل. 

رهبر انقلاب اسلامی پس از سخنرانی در جمع مردم سرپل ذهاب عازم روستاهای زلزله‌زده‌ی استان کرمانشاه شدند. ایشان با حضور در چادرهای اسکان زلزله‌زدگان در روستای کوئیک، از نزدیک در جریان مسائل مردم زلزله‌زده قرار گرفتند.

 
من با یکایک دلهای داغدار شما همدردم/ مردم احساس می کنند که به کرمانشاه مدیونند 

من با یکایک دلهای داغدار شما همدردم+ تصاویر

من با یکایک دلهای داغدار شما همدردم/ مردم احساس می کنند که به کرمانشاه مدیونند
 من با یکایک دلهای داغدار شما همدردم+ تصاویر
 
 

اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر می شود...
برچسب ها: زلزله ، کرمانشاه
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها