تعداد بازدید: ۳۸۸۵
کد خبر: ۳۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۲ - 2017 20 November
دکتر محمد کاظم کاوه پیشقدم، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، در بازدیدی سرزده از قسمت‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز دیدن کرد.

به گزارش آنا از نی ریز در این بازدید، دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس ضمن گفت و گو با کارکنان واحد نی‌ریز و تشکیل جلسه پرسش و پاسخ، کلیه نظرات و پیشنهادهای کارمندان واحد نی‌ریز را شنید و با ذکر این مطلب از قول دکتر رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی که در امر درآمدزایی آتش به اختیار هستید،  از کلیه کارکنان و اساتید واحد خواست که با جدیت در پی ایجاد منابع درآمدزا از کلیه امکانات و ظرفیت‌های موجود در واحد، تصویب رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی، راه‌اندازی مدرسه سما، اخذ مجوز و تشکیل تعاونی چند منظوره، اخذ مجوز پمپ بنزین،  و گازوئیل و ناوگان حمل و نقل جاده‌ای باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در این دیدار از همکاری خود در تمام زمینه‌ها به منظور مساعدت به واحد نی‌ریز خبر داد و عنوان داشت: انتظار دارم در دیدار و بازدید بعدی که ان شاء‌الله به مناسبت 16 آذر ماه روز دانشجو از این واحد خواهم داشت گزارشی از روند کارهای انجام شده در زمینه پیشنهادات ارائه شده داشته باشیم.

دکتر کاوه پیش‌قدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و دبیر هیات امنای این استان، پیش از ظهر 27 آبان ماه واحد نی‌ریز را به قصد بازدید از واحد استهبان ترک کرد. 



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها