تعداد بازدید: ۲۰۲۹
کد خبر: ۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲ - 2017 12 November
مجید پاکیزه‌دامن: چندی پیش ٤ نفر از اعضای هیئت فوتبال به طور جمعی استعفا دادند. همان زمان خبر را پیگیری کردیم اما به نتایج مشخصی نرسیدیم. به همین دلیل چاپ آن به تعویق افتاد. این هفته موضوع را پیگیری کردیم که می‌خوانید.

محسن شفیعی یکی از افراد مستعفی که ریاست کمیته فوتسال را بر عهده داشت، از شانه خالی کردن برخی آقایان از تصمیمات کمیته انضباطی و همکاری نکردن رئیس این کمیته اظهار نارضایتی کرد.


به گفته وی در جلسه کمیته انضباطی که تخلفات خاطیان مورد بررسی قرار می‌گیرد، می‌بایست سه عضو از پنج عضو در جلسه حضور یابند و در نهایت تصمیمات به امضاء رئیس کمیته برسد. اما نه تنها جواد پرویزی در هیچ یک از جلسات حضور نیافت، بلکه آرای صادره از سوی اعضای زیر مجموعه کمیته انضباطی را نیز پذیرا نبود که این خود از عدم مقبولیت بقیه اعضا از طرف شخص رئیس کمیته انضباطی حکایت داشت.


رئیس سابق کمیته فوتسال علت بعدی این استعفای جمعی را، همسو نبودن رئیس و دبیر هیئت فوتبال با آنها عنوان کرد و افزود: در بیشتر مسابقات برگزار شده در لیگ فوتبال، شاهد حضور نداشتن رئیس و دبیر هیئت بودیم و کلیه امور مربوط به برگزاری مسابقات، جلسات کمیته انضباطی و مسائل دیگر، تنها بر دوش بنده و رئیس کمیته اجرایی بود.


شفیعی ادامه داد: ١١ مورد گزارش در قبال تأخیر ورود تیمها به زمین وجود داشت که رئیس کمیته انضباطی نسبت به این موضوع بی‌تفاوت بود و از رسیدگی به آنها خودداری کرد.
محسن شفیعی در جای دیگری گفت: مهدی اعیان‌منش که در رأس هیئت فوتبال قرار دارد، خود جزو هیئت مدیره باشگاه آزادی نیز هست که در هیچ کجای دنیا نمی‌توان یافت که رئیس هیئت فوتبال،  عضوی از یک تیم یا باشگاه باشد.


بر همین اساس، احکام صادره از سوی کمیته انضباطی در خصوص تخلف بازیکنان آزادی مورد قبول واقع نمی‌شد که همه این مسائل باعث تحقیر بقیه اعضا بود.


در همین راستا، هادی دهقان هم گفت: در حالی که بنده به عنوان بازرس نظارت بر عملکرد و امکانات مدارس فوتبال انتخاب شده بودم، اما با دخالت‌های رئیس هیئت فوتبال، اجازه انتشار فعالیتهای هیچ یک از مدارس به من داده نمی‌شد.


پیرامون این اختلاف‌نظرها، مهدی اعیان‌منش رئیس هیئت فوتبال شهرستان با رد صحبتهای محسن شفیعی و هادی دهقان گفت: هیچگونه اختلاف‌نظری بین اعضای هیئت فوتبال وجود نداشت و در جلسه‌ای که بین اعضای هیئت برگزار شد، تلاش بر بازگشت اعضا بود که امید است این افراد همکاری‌های خود را با هیئت ادامه دهند.


رئیس هیئت فوتبال در خصوص این که آرای کمیته انضباطی طبق گزارشات رسیده از سوی ناظر بازی در مسابقه بین دو تیم آزادی و شهدای کیان مورد قبول رئیس کمیته انضباطی واقع نشده گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی وجود نداشته و طبق بررسی‌های به عمل آمده و تأیید اعضای کمیته انضباطی، با متخلفان این بازی برخورد قانونی شده و احکام صادره به اجرا در آمده است.


اعیان‌منش همچنین در مورد این که خود یکی از اعضای هیئت‌مدیره باشگاه آزادی است افزود: بنده هیچ پست و مقامی در این باشگاه عهده‌دار نیستم. تیمی که سال گذشته با نام منتخب هیئت فوتبال در مسابقات نوجوانان استان حضور داشت، امسال با نام نوجوانان کوثر آزادی در مسابقات حضور دارد. به  همین دلیل برخی فکر می‌کنند بنده عضوی از هیئت‌مدیره باشگاه آزادی هستم.


رئیس هیئت فوتبال با بیان این که تیم نوجوانان منتخب هیئت فوتبال زیر نظر شخص بنده تشکیل شد و حتی مدیر این تیم بودم گفت: این بدان معنا نیست که چون این تیم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال استان با نام کوثر آزادی شرکت می‌کند، حمایت‌های هیئت فوتبال را به همراه داشته باشد.


وی در بحث انتساب هادی دهقان به عنوان بازرس رسیدگی به مدارس فوتبال اذعان داشت: به دلیل اینکه معرفی و انتخاب مدارس فوتبال برتر از وظایف هیئت فوتبال شهرستان نیست و مسئول کمیته مدارس فوتبال استان برترین مدرسه فوتبال را انتخاب می‌کند، ما به این دلیل از دهقان خواستیم گزارشات عملکرد مدارس فوتبال در چگونگی فراهم ساختن امکانات را مورد بررسی قرار دهد که مسئولان مدارس فوتبال، نسبت به ایجاد زیرساختها دقت کافی را داشته باشند.


اعیان‌منش در خصوص معرفی نفرات جدید به جای مسئولان سابق کمیته فوتسال، اجرایی و قراردادها گفت: به طور حتم گزینه‌های دیگر را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
اما از بین چهار عضوی که استعفا داده‌اند، تنها حسن شفیعی برای همکاری با هیئت فوتبال اعلام آمادگی کرده که برنامه‌های خود را نیز ارائه خواهد داد.


رئیس هیئت فوتبال نی‌ریز با اظهار بی‌اطلاعی از علت استعفای سید‌صالح موسوی که مسئولیت کمیته قراردادها را برعهده داشت گفت: باعث تعجب است که موسوی نیز از سمت خود استعفا داده است.


گفتنی است به دلیل حضور سید‌صالح موسوی در مراسم پیاده‌روی اربعین، موفق به گفتگو با وی نشدیم.

سید صالح موسوی

هادی دهقان و محسن شفیعی

حسن شفیعی

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها