تعداد بازدید: ۲۲۳۲
کد خبر: ۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷ - 2017 08 November
همزمان با اربعین حسینی اولین سوگواره ملی عکس محرم فصل وصل با حضور فرماندار نی‌ریز، هنرمندان و مسئولان در محل تاریخی سرای فاتح آغاز بکار نمود.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن قدردانی از همکاری فرمانداری، شهرداری، شورای اسلامی شهر و اداره میراث فرهنگی، استقبال بی‌نظیر عکاسان و هنرمندان بنام و مطرح از اقصی نقاط کشور را از امتیازات این سوگواره دانست.

وی ابراز امیدواری نمود با ثبت این سوگواره در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بتوانیم سال‌های آتی شاهد اجرای آن در شهرستان باشیم. 

 محمدرضا امیری فرماندار نی‌ریز انتقال مفاهیم و پیام عاشورا با بهره‌گیری از عنصر گران سنگ هنر و توصیف زیبایی‌ها و صحنه‌های ماندگار محرم از دریچه دوربین را ارزشمند توصیف نمود و ضمن قدردانی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرای سوگواره کشوری عکس محرم  را علاوه بر معرفی نی‌ریز و پیشینه و غنای هنری و توانمندیهای هنرمندان شهرستان موجب ایجاد شور و نشاط و انگیزه در جامعه فرهنگ و هنر دانست و خواستار اطلاع رسانی گسترده‌تر و حضور اقشار مختلف مردم در مراسم اختتامیه سوگواره شد. 

گفتنی است نمایشگاه عکس محرم شامل ۳۵ اثر از واقعه عاشورا از  سراسر کشور می‌باشد که تا پایان صفر صبح و عصر جهت بازدید علاقه‌مندان دایر می‌باشد.

اختتامیه این رویداد فرهنگی چهارشنبه ۲۴ آبان‌ماه با حضور برگزیدگان سوگواره در سالن آمفی تئاتر برگزار خواهد شد.










روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها