تعداد بازدید: ۲۲۹۹
کد خبر: ۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳ - 2017 05 November
مشاور امور شهرستانهای مدیرکل ورزش و جوانان فارس: آماده همکاری با بخش خصوصی برای راه‌اندازی استخر جدید نی‌ریز هستیم

 مهدی منفرد: پس از چاپ خبری با عنوان «بازگشایی استخر توسط مدیرکل/ درهای استخر نی‌ریز همچنان بسته!» که بازتاب‌های زیادی داشت، مشاور امور شهرستانهای مدیرکل ورزش و جوانان فارس جهت بررسی موضوع، از این مجموعه بازدید کرد. 


فرامرز عمادی سه‌شنبه ٩ آبان در سفر به نی‌ریز در این مورد گفت: برای بهره‌برداری از کارها و پروژه‌های فنی باید از روز اول درمورد زمان بازگشایی پیش‌بینی‌های لازم می‌شد تا نخواهند امروز و فردا کنند؛ باید زمان دقیق را می‌گفتند و زمانی را هم که ما جهت بازگشایی اعلام کردیم با توجه به برآورد پیمانکار بوده است. 


وی افزود:  طبق اعلام پیمانکار، ما برنامه داشتیم که پروژه سالن وزنه‌برداری و استخر را با هم در سفر مدیر کل به نی‌ریز افتتاح کنیم که در روز سفر مدیرکل متوجه شدیم استخر با مشکلاتی روبرو است. بنابراین تذکرات لازم را به پیمانکار دادیم. امروز هم بنده جهت بررسی وضعیت به نی‌ریز آمدم. البته مشکل اصلی در دیگ بخار استخر بوده که پیمانکار در حال رفع نقص است. در محافل اعلام کردند استخر بازگشایی شده که اینچنین نبوده و فقط ما بازدید کردیم و تذکرات لازم را دادیم. امروز هم بنده بنا بر پی‌گیری‌های فرماندار و امام‌جمعه شهرستان و همچنین تأکید مدیرکل ورزش و جوانان از این مجموعه بازدید کردم و تذکرات لازم را به پیمانکار دادم که در اسرع وقت با رفع مشکلات جزئی استخر بازگشایی می‌شود. 


عمادی در مورد راه‌اندازی استخر جدید در نی‌ریز گفت: با کمال میل آماده همکاری با بخش خصوصی جهت راه‌اندازی استخر جدید هستیم چون طبق قانون موظف به  واگذاری به بخش خصوصی هستیم. 


مشاور مدیر کل  همچنین گفت: برای ما فرقی ندارد پیمانکار چه کسی است؛ ما دنبال خدمت به مردم هستیم. باید مردم راضی باشند. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا کارها به نحو احسن انجام شود.  در این زمینه از تمام نهادها و ادارات شهرستان می‌خواهیم با اداره ورزش و جوانان همکاری لازم را انجام دهند و دستگاه‌های دولتی در کنار هم جهت‌ خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنند. 


وی همچنین در مورد این که شنیده شده پیمانکار باید سقف را تعویض می‌کرده در حالی‌که فقط آن را رنگ‌آمیزی کرده گفت: من در این زمینه اطلاعی ندارم و از متن قرارداد در این زمینه مطلع نیستم و اگرچنین چیزی در قرارداد بوده باید مستندی در این زمینه باشد.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها