تعداد بازدید: ۳۰۷۷
کد خبر: ۳۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱ - 2017 27 October
لیگ های برتر فوتبال و فوتسال استان فارس با دو پیروزی، یک نساوی، و یک شکست برای نمایندگان نی‌ریز همراه بود.

پاس 1-0 لیدوما ممسنی (لیگ فوتبال بزرگسال فارس)

تیم پاس دربازی خانگی خود مقابل لیدوما ممسنی با زدن یک گل موفق به شکست این تیم شد.
این بازی امروز عصر ساعت 2:30 دقیقه آغاز شد ودو تیم در نیمه اول بازی یک نواختی از خود ارائه دادند. اما با شروع نیمه دوم و در دقیقه 46، تیم پاس در اولین حمله خود موفق به زدن 1 گل توسط حجت بیگی شد. در ادامه تیم پاس به لاک دفاعی فرو رفت و چشم به ضد حملات دوخت. اما تیم لیدوما ممسنی در یک بازی هجومی چند حمله خطرناک به روی دوازه پاس انجام داد که دروازه بان پاس با درخشش خود مانع از فروپاشی دروازه اش شد تا این دیدار با همان نتیجه 1 بر صفر به پایان برسد.



رینگ اسپرت 2 - 2 مقاومت زرین دشت ( لیگ برترفوتسال فارس)

تیم رینگ اسپرت در زرین دشت به مصاف تیم مقاومت رفت و در حالی که تا دقایق پایانی 2 - 1 بازی را از حریفش پیش بود نتوانست همان نتیجه را حفظ کند و در دقایق پایانی یک گل دریافت کرد تا بازی با تساوی 2 - 2 به پایان برسد.

شهید بیاتی 4 - 1 شهدای گراش ( لیگ برترفوتسال فارس)

تیم شهید بیاتی در اولین بازی خانگی خود در لیگ برتر فوتسال فارس موفق به شکست 4 - 1 شهدای گراش شد.
یاران ابوذز شاهسوند در نیمه اول با تک گل هاشم وطن خواه زمین بازی را ترک کردند. با شروع نیمه دوم، باز هم تیم شهید بیاتی توسط حسن نجفی موفق به گشودن دروازه شهدای گراش شد.
در ادامه، شهدای گراش موفق به جبران یکی از گل‌های خورده شدند. اما شهید بیاتی دست از بازی هجومی خود برنداشت و با گل حسن پیروزی از روی نقطه پنالتی دوباره اختلاف را به دو گل رساند. شهید بیاتی که هنوز عطش گلزنی داشت، دست از حمله برنداشت و موفق شد توسط سجاد شاهسوند گل چهارم را به ثمر برساند تا شهدای گراش را با 4 گل بدرقه کنند.

کوثر آزادی 2 - 3 سرباز کازرون (لیگ برتر فوتبال نوجوانان فارس)

کوثر آزادی که این هفته مهمان سرباز کازرون بود نتوانست در برابر این تیم به پیروزی برسد و شکست را پذیرفت.
شاگردان مسلم کرمی در نیمه اول بازی را 2 بر صفر عقب افتادند. در نیمه دوم با ارائه یک بازی با برنامه توانستند بازی را به تساوی بکشند؛ اما در واپسین دقایق بازی روی اشتباه خط دفاعی، گل سوم را دریافت کردند تا تساوی را باشکست عوض کنند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها