تعداد بازدید: ۲۶۳۵
کد خبر: ۳۵۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳ - 2017 22 October
سر مقاله
غلام‌رضا شعبان‌پور/مدیرمسئول

نمایشگاه سراسری مطبوعات از جمعه این هفته پنجم تا دوازدهم آبان در تهران برگزار می‌شود.


برای سومین سال پیاپی هفته‌نامه «نی‌ریزان فارس»، پایگاه خبری «هورگان» و ماهنامه «نی‌تاک» در این نمایشگاه حضور دارد. این حضور اثرات مفیدی دارد از جمله:


١- معرفی توانمندی شهرستان نی‌ریز و استان فارس در حوزه مطبوعات و رسانه


٢- کسب تجربه از سایر مطبوعات و رسانه‌های محلی، استانی، منطقه‌ای و کشوری


٣- ارتباط با صاحب‌نظران مطبوعاتی، اهل قلم، مؤلفان، اساتید، هنرمندان، صاحب‌نظران فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، و سیاسی که معمولاً از این نمایشگاه دیدن می‌کنند.


تجربه نشان داده که حضور در این نمایشگاه دستاوردهای خوبی دارد هر چند نیازمند صرف وقت و هزینه به نسبت سنگین است.


خوشبختانه این نمایشگاه، فرصتی ایجاد می‌کند که مسائل و مشکلات شهرستان و استان با مسئولان و مدیران استانی و کشوری که از این نمایشگاه دیدن می‌کنند در قالب مصاحبه مطرح شود، کمااینکه سال گذشته وضعیت مرزهای استان‌ فارس با کرمان و مناقشات مرزی و تحرکات جدیدی که در این رابطه از سوی استان کرمان شکل گرفته، آخرین وضعیت از واگذاری معادن بهرام گور نی‌ریز و وعده سفر به نی‌ریز با استاندار وقت فارس جناب آقای مهندس افشانی در نشستی که با ایشان در غرفه داشتیم، مطرح گردید و دو سال پیش مشکلات بختگان با آقای نوبخت معاون رئیس جمهور مطرح شد و اخبار لحظه‌ای و آنلاین آن روی سایت و کانال‌های هورگان و نی‌ریزان فارس منتشر شد تا علاقه‌مندان در جریان قرار گیرند.


با لطف و عنایت الهی غرفه نی‌ریزان هر ساله موجب شده کسانی که آشنایی کاملی با شهرستان نی‌ریز و بعضاً فارس ندارند، اطلاعات فرهنگی، جغرافیایی،گردشگری و سیاسی از این منطقه را دریافت نمایند.


از همین جا از همه علاقه‌مندان خصوصاً همشهریان نی‌ریزی دعوت می‌نماییم در غرفه نی‌ریزان فارس و مؤسسه مطبوعاتی فارس پژواک نی‌ریزان به نشانی: تهران مصلای امام خمینی، غرفه ٤١٦،  راهرو ٢٩ بخش استانی و منطقه‌ای حضور یابند و ما را از نظرات و دیدگاهایشان بهره‌مند سازند.


برای همه اهالی و اصحاب رسانه خصوصاً مطبوعات از خداوند دانای قادر متعال آرزوی سلامتی، شادکامی و موفقیت روزافزون خواهانم.
شاد و سالم و موفق باشید


غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
0
0
روزنامه را در جار آپدیت کنید.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها