تعداد بازدید: ۲۲۰۱
کد خبر: ۳۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶ - 2017 10 October
گروه کوهنوردی فضل نی ریزجمعه گذشته در ارتفاعات استهبان به کوهنوردی پرداختند.

حسین قانع: بنا به گفته سخنگوی گروه کوهنوردی فضل نی ریز، کوهنوردان این گروه روز جمعه 14 مهرماه در کوههای جنوب استهبان به کوهنوردی پرداختند.

حسین مروت افزود:کوهنوردان این گروه در راستای اقدام ورزشی- فرهنگی خود اینبار در صبح جمعه گذشته با بیش از 15 نفر از اعضای فعال خود در کوههای جنوب شهر استهبان اقدام به کوهنوردی کردند و به ارتفاعات چارچه درجنوب  شهر استهبان رفتند. این گروه در طول این مسیر، همانند گذشته و در راستای کار فرهنگی-ورزشی خود اقدام به جمع آوری زباله های غیر قابل تجزیه و مضر برای طبیعت کردند.

 مروت با بیان اینکه این گروه به طور مستمر هر هفته در ارتفاعات شهرستان حاضرمی شوند و ضمن  استفاده از طبیعت و هوای تازه کوهستان های اطراف شهر نی ریز اقدام به پاکیزه سازی طبیعت در مسیر کوهنوردی  خود می کنند گفت: ما از مدتها پیش همراه با ورزش کوهنوردی با مدیریت آقای احمد جهانبانی اقدام به پاکسازی طبیعت نیز می کنیم تا کوهنوردان، مالکان و به ویژه خانواده هایی که ساعاتی از هفته  را در طبیعت می گذرانند نسبت به پاکیزه کردن محل گردش خود از زباله اقدام کنند و طبیعت زیبا را در هرکجای این میهن نیالایند.

لازم به ذکر است گروه با سابقه کوهنوردان فضل نی ریز و اعضای آن تا کنون با حضور در مناطق  و ارتفاعات مختلف به عنوان شهروندانی وظیفه شناس، به وظیفه فرهنگی، ورزشی و بهداشتی خود در راستای کمک به زدودن آلودگی از طبیعت شهر نی ریز اقدام کرده اند.


برچسب ها: کوهنوردی ، نی ریز ، فضل
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها