تعداد بازدید: ۳۳۸۳
کد خبر: ۳۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹ - 2017 08 October
جلسه معارفه مهندس نورالدین ارجمند شهردار جدید قطرویه با حضور دکتر کهندل مسئول امور شوراهای استانداری، مهندس امیری فرماندار و جمعی از مسئولان بخش قطرویه برگزار شد.
مهندس امیری با بیان اینکه معتقد به تقویت شورا و شهرداری هستیم گفت: دولت و شهرداری در مقابل هم نیستند، مردم را از وضعیت قانون آگاه کنید و جایگاه شورا را باید به مردم بشناسانیم.

وی ادامه داد: قطرویه افق های روشن و امیدوار کننده‌ای دارد و شهرداران منطقه باید به فکر درآمد پایدار باشند.

امیری همچنین گفت :یک نوید هم به شورای قطرویه و بخش بدهم اینکه بحث عوارض آلایندگی گل گهر را پیگیری کردیم و این عوارض شامل بخش قطرویه می‌شود و این مبلغ، درآمد خوبی برای شهرداری و منطقه است. 

دکتر کهندل نیز در این جلسه گفت :مردم امانت خود را در اختیار شما قرار داده‌اند شما نیز کریمانه رفتار کنید.

 وی با معرفی مهندس ارجمند به عنوان یکی از شهرداران موفق استان فارس گفت:توان خود را با انتظارات مردم متناسب کنید و قولی به مردم بدهید که بتوانید عمل کنید.  امیدوارم شهردار بتواند با تغییر چهره شهر مخصوصاً ورودی قطرویه عملکرد مناسبی داشته باشدو اعضای شورا هم شهردار را یاری کنند و حس امید را در دل مردم ایجاد کنند. 

ارجمند شهردار قطرویه هم گفت: سعی می‌کنم با نگاهی مثبت و حمایت دولت و فرماندار مشکلات شهر قطرویه را مرتفع نمایم و یک برنامه‌ریزی مناسب برای پیشرفت شهر داشته باشم.
نورالدین ارجمند اهل داراب دارای مدرک کارشناس ارشد عمران گرایش مدیریت ساخت می‌باشد که سابقه مسئول واحد فنی شهرداری فدامی شهرستان داراب، یک سال شهردار فدامی و از سال 92 نیز شهردار دوبرجی داراب بوده است.





خبر: مهدی منفرد/ هورگان
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها