تعداد بازدید: ۲۸۸۲
کد خبر: ۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸ - 2017 07 October
در هفته نیروی انتظامی نشستی با حضور جانشین فرماندهی نیروی انتظامی، پلیس‌های تخصصی ستاد فرماندهی منطقه انتظامی شهرستان نی‌ریز در مسجد جامع مهدی برگزار شد.
در ابتدا این جلسه حضرت حجت الاسلام سیدمهدی فال اسیری ضمن تسلیت ایام سوگواری سر و  و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسين علیه السلام  از زحمات نیروهای انتظامی شهرستان نی‌ریزقدردانی و تشکر نمود.

در ادامه این نشست سرهنگ برومندی گفت: یکی از مهمترین اقدامات نیروی انتظامی در شهرستان برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ پلیس‌های تخصصی با مردم است و به همین جهت در هفته نیروی انتظامی فرماندهی و پلیس‌های تخصصی ستاد فرماندهی منطقه انتظامی شهرستان نی‌ریز حضور دارند.

در این نشست مردم ضمن پرسش و پاسخ از نیروهای انتظامی از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی در خصوص برقراری امنیت و مبارزه جدی با سوداگران مواد مخدر و کاهش میزان تصادفات در شهرستان نی‌ریز قدردانی کردند.

عمده سئوالات مردم در این نشست تخصصی پیگیری رفع مشکلات ترافیکی، جریمه‌ها و تشکر از حضور فعال نیروهای انتظامی در هیئت‌های عزاداری بود که سرهنگ برومندی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نی‌ریز ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان، به در خواست‌های مردم جواب داد.

در ادامه سروان روستا فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: مهمترین هدف ما از اجرای صریح قانون در شهرستان نی‌ریز بحث نهادینه کردن قوانین راهنمایی و رانندگی، آموزش‌های پیشگیری، آموزش فرهنگ ترافیک، اصلاح نقاط حادثه‌خیز و آموزش همگانی در مهدها و مدارس صورت گرفته است.

در  این نشست پرسش و پاسخ کادر فرماندهی، حفاظت اطلاعات، عقیدتی سیاسی، مبارزه با مواد مخدر، آگاهی و اطلاعات، کلانتری‌ها، پیشگیری و آموزش، راهنمایی و رانندگی حضور داشتند.


علیرضا مقدسی

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها