تعداد بازدید: ۲۰۰۵
کد خبر: ۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵ - 2017 23 September
پلیس راهور نی‌ریز از شهروندان خواست:
پلیس راهور محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا را اعلام کرد.
حسین قانع: پلیس راهور از شهروندان خواست در روزهای تاسوعا و عاشورا محدودیتهای ترافیکی شهر را رعایت کنند.
شهروندان برای ایمنی و جلوگیری از سوانح ترافیکی و حفظ نظم در این بازه زمانی، می‌توانند با رعایت این محدودیتها پلیس راهور و نیروهای انتظامی مستقر را یاری دهند.

بنا بر اعلام سروان علیرضا روستا رئیس پلیس راهور شهرستان نی‌ریز، در دو روز عزاداری تاسوعا و عاشورا در شهر نی‌ریز تدابیر و محدودیتهای ترافیکی ویژه‌ای اعمال می‌شود. شهروندان با رعایت این محدودیتها می‌توانند برای کنترل ترافیک، روانی عبور و مرور، رفاه، ایمنی و امنیت خودشان به پلیس راهور کمک کنند.

سروان روستا درباره این محدودیتها و زمانهای اعمال آنها گفت: 4مسیر و خیابان اصلی منشعب از میدان 15 خرداد، یعنی خیابان قدس تا مسجد ولی‌عصر، خیابان طالقانی تا تقاطع خیابان ابوذر، خیابان ولیعصر تا تقاطع چهارراه جانبازان و خیابان امام خمینی تا پل‌حلوایی و همچنین چهار خیابان شمالی، جنوبی، شرقی و غربی اطراف مصلا و گلزار شهدای شهر نی‌ریز و همچنین خیابان در حال احداث از مصلا تا مسجد جامع مهدی در این مدت زمان دارای محدودیتهای ترافیکی خواهد بود.

وی افزود: تدابیر ترافیکی در روز تاسوعا (شنبه 8 مهرماه) از ساعت 15 تا 20 و روز عاشورا (یکشنبه 9 مهرماه) از ساعت 8 تا 13 و از 15 تا 20 اعمال می‌شود. خیابانهای نامبرده در این ساعات بر روی وسایل نقلیه موتوری بسته خواهند بود و با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد. همچنین شهروندان از پارک خودروها در این مسیرهای تعیین شده در کنار خیابان یا پیاده‌روها بپرهیزند؛ زیرا خودروهای پارک شده با جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهد شد.

روستا گفت: در ضمن پلیس راهور از شهروندان به دلیل رعایت نظم در عبور و مرور و همچنین رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با وسایل نقلیه موتوری در شبهای عزاداری محرم سپاسگزاری می‌کند.

بنا بر اعلام فرمانده پلیس راهور شهرستان نی‌ریز، سرگرد علیرضا روستا از رانندگان خواست محدودیتهای ترافیکی ایجاد شده در این شبها و در نزدیکی تکایا و مساجد، از جمله بسته بودن هر چهار خیابان اصلی شهر تا فاصله‌ای مشخص و بسته بودن میدان مرکزی را شبها از ساعت حدود 20:30 شب تا 23:30 رعایت کنند و از عبور و مرور با خودرو خود داری کنند.

مسیرهای  مسدود در این شب‌ها، خیابان طالقانی از میدان 15 خرداد تا بانک تجارت، خیابان قدس از میدان 15 خرداد تا درمانگاه شهید فقیهی، خیابان امام خمینی تا پل حلوایی و خیابان ولی‌عصر تا چهار راه جانبازان در 10 شب نخست محرم محدوده ترافیکی است و با متخلفان در این مسیرها و در ساعات اعلام شده برخورد خواهد شد.

در ضمن زمان محدودیتهای ترافیکی در 2 روز تاسوعا و عاشورا و مسیرهای مسدود به طور دقیق به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

رئیس پلیس راهور از شهروندان خواست این محدودیتها را در ساعات ذکر شده محترم شمرده و نظر به اینکه کودکان زیادی این شبها در اطراف مساجد و تکایا حضور دارند تا ساعتی بعد از اعمال محدودیت نیز خودروها و موتورسیکلتها در نزدیکی آنها و در تاریکی توجه به جلو و رعایت محدودیت سرعت را اعمال کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم و با رعایت دقیق قوانین به خود و دیگر شهروندان کمک کنیم و همیار پلیس باشیم.

غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
همکار
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
سلام 16 خرداد کدوم میدون هست دقیقا؟؟؟

تو خبر 15 خرداد اشتباه 16 خرداد تایپ شده اصلاح بفرمایید . موفق و پیروز باشید
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها