تعداد بازدید: ۲۰۸۰
کد خبر: ۳۲۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ - 2017 22 September
با فرا رسیدن ایام سوگورای حضرت اباعبدالله (ع) شهرداری نی‌ریز با تمام توان خود، شهر را آماده برگزاری مراسم‌ و آئین‌های مذهبی می‌کند.
سرپرست شهرداری نی ریز با اشاره به آغاز ماه سوگواری سرور و سالار شهیدان، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در کمیته ساماندهی و خدمت‌رسانی ویژه ماه محرم، با مشارکت و تلاش شبانه‌روزی واحدهای خدمات، عمران و آتش‌نشانی سعی می‌شود در حد بضاعت شهرداری، مشکلات میدانی حسینیه‌ها، تکایا و مساجد برطرف شود.

فرغت با اشاره به اینکه حسینیه‌ها و تکایای شهرنی ریز در دهه اول محرم برنامه‌های مذهبی گوناگون دارند، افزود: نصب بنرهای محرم، نصب پرچم های مشکی ، میادین و سطح شهر ، لکه‌گیری و آسفالت معابر و اصلاح پیاده‌روها در نزدیکی حسنیه‌ها و مساجد، تأمین ماشین آلات سنگین برای جمع‌آوری نخاله‌ها، نظافت و شستشوی حسینیه‌ها و اطراف آن از اقداماتی است که قبل از ایام عزاداری توسط نیروهای زحمتکش و خدوم این شهرداری انجام می‌شود.

سرپرست شهرداری با بیان اینکه حضور مردم در مراسم  مذهبی در دهه اول محرم گسترده است، افزود: به منظور ارتقاء سطح ایمنی، نیروهای آتش‌نشانی به حالت آماده‌باش خواهند بود و از هیئت امنای مساجد و حسینیه‌ها نیز می‌خواهیم تا با رعایت موارد ایمنی از بروز حوادث جلوگیری کنند.

سرپرست شهرداری  در پایان از مسئولان  هیئت‌ها  خواست  تا نسبت به  جمع‌آوری زباله‌ها و موانع موجود در مسیرهای منتهی به مساجد و حسینیه ها با کارگران زحمتکش شهرداری همکاری لازم را داشته باشند، و زباله ها و ظروف  یکبارمصرف را در جداول خیابان رها نکنند.

همچنین همزمان با پایان تابستان و  آغاز فصل بازگشایی مدارس، عملیات شستشو و نظافت مسیرهای کلیه مدارس سطح شهر انجام گردید.








علیرضا مقدسی
روابط عمومی شهرداری نی‌ریز
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها