تعداد بازدید: ۲۰۳۱
کد خبر: ۳۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷ - 2017 19 September
فرماندار در جلسه شورای اداری نی‌ریز مطرح نمود؛
اعضای شورای اداری نی‌ریز با بررسی سه دستور کار شامل پروژه مهر مدارس، آغاز هفته دفاع مقدس و فرا رسیدن محرم امروز عصر 28 شهریورماه تشکیل جلسه دادند.
به گزارش هورگان؛ در این جلسه قره‌چاهی از اقدامات آموزش و پرورش در رابطه با پروژه مهر خبر داد و گفت: از فردا 1500 دانش‌آموز کلاس اولی راهی مدرسه می‌شوند و از روز شنبه 14100 دانش‌آموز در 153 واحد آموزشی سال تحصیلی 97- 96را آغاز خواهند نمود.

مراسم کلاس اولی‌ها به صورت نمادین ساعت 9 صبح فردا در مدرسه عفت و شروع نمادین مدارس ساعت 7:30 شنبه اول مهر در مدرسه والفجر 8 خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از کانال‌های تلگرامی خواست تا مجوزهای لازم را برای فعالیت بگیرند و از ادارات درخواست نمود با رسانه‌های دارای مجوز شامل نی‌ریزان فارس، هورگان، صبح پارس، نبض نی‌ریز و نای‌ذی خبر همکاری کنند و ارتباط خود را با دیگر سایت‌ها قطع کنند.

وی اجرای هرگونه فعالیت تعزیه‌ها در ماه محرم و صفر را وابسته به اخذ مجوز از این اداره دانست.

برگزاری جشنواره شاعران آیینی در سطح استانی و جشنواره عکس «فصل وصل» به صورت کشوری را دو برنامه پیش روی این اداره خواند.

لایقمند رئیس شورای شهر نی‌ریز در این جلسه از رابطه تعاملی شورای شهر با مسئولان گفت و گام اول شورا را خرید زمین‌های اطراف زیرگذر و حل مشکل آن مسیر عنوان نمود.

سرهنگ جوکار از سپاه ناحیه نی‌ریز مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس را گلباران قبور شهدا و برگزاری صبحگاه مشترک عنوان نمود.

امیری فرماندار نی‌ریز با اشاره به موضوعات مطرح شده به تأثیر برجام در جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی و تولید و اشتغال نمود و برجام را دوری از ایران هراسی و نزدیکی به ایران دوستی خواند.

وی امریکا را کشوری تنها در دنیا و جهان را همراه با ایران خواند.

فرماندار نی‌ریز در بخش دیگری از سخنان خود از مسئولان خواست تا پاسخگوی مردم باشند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها