تعداد بازدید: ۱۷۷۰
کد خبر: ۳۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸ - 2017 16 September
صبح پنجشنبه 23 شهریور مهندس فرغت سرپرست شهرداری نی ریز، مهندس خالقی مسئول واحد فضای سبز و زیبا سازی، پیوندی مسئول واحد عمران به اتفاق پیمانکار نگهداری فضای سبز شهرداری مهندس دیندار از وضعیت فضای سبزسطح شهر بازدید نمودند.
در این بازدید خالقی ضمن تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در گذشته عنوان داشت: مدیریت فضای سبز شهری تنها محدود به مقولات مشخصی چون حفاظت از فضای سبز و درختان یا نحوه مدیریت پارکها و کمربندهای سبز شهری نبوده بلکه موضوعات وسیع و متنوعی را در بر می‌گیرد که از جمله می‌توان به برنامه‌ریزی و هدایت فعالیت‌های کاشت و استقرار گونه‌های متنوع گیاهی و سازگار با شرایط اقلیمی و همچنین برنامه‌ریزی در جهت استفاده بهینه از منابع آب با توجه به محدودیت‌های گسترده موجود اشاره کرد. 

مهندس فرغت نیز ضمن تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته عنوان کرد که باید توجه بیشتری به توسعه فضای سبز سطح شهر و همچنین ترمیم وضع موجود از جمله ترمیم موزائیک فرش‌های پارکها، آبنماهای سطح شهر و پارکهای محله‌ای نمود.
وی همچنین عنوان داشت به رغم پیشینه غنی تاریخی شهر نی‌ریز، شاهد المان‌ها و سازه‌های نمادین که معرف تاریخ و فرهنگ نی‌ریز در زیبایی فضای شهری باشند، نیستیم.

مهندس فرغت افزود: ان‌شاا... در صورت عبور از مشکلات مالی موجود در آینده، ساخت و بهره‌برداری چندین طرح نمادین فاخر در نقاط مختلف شهر نی‌ریز از اهداف و برنامه‌های شهرداری نی‌ریز است.
 
وی  در ادامه فزود : شهرداری نی‌ریز در آینده نزدیک ضمن همفکری و تشریک مساعی با مهندسان و معماران خوش ذوق بومی و همچنین استفاده از تجارب طراحان مطرح غیربومی نسبت به اجرایی شدن اهداف مذکور اقدام خواهد نمود.


علیرضا مقدسی
به گزارش روابط عمومی شهرداری نی ریز
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها