تعداد بازدید: ۱۷۸۶
کد خبر: ۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵ - 2017 13 September
راه‌اندازی کمپین ملی «قلب مهربانی؛ طرح تهیه لوازم‌التحریر و پوشاک مدرسه برای کودکان کم‌برخوردار»
به گزارش هورگان؛ محسنی‌بندپی، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم رونمایی از کمپین ملی «قلب مهربانی؛ طرح تهیه لوازم‌التحریر و پوشاک مدرسه برای کودکان کم‌برخوردار» گفت: در هر کشور و جامعه‌ای عدم برخورداری از فرصت‌های برابر می‌تواند در ابعاد مختلفی شکل گیرد؛ لذا بر اساس آمار سازمان بهزیستی کشور به عنوان متولی حمایتی و تخصصی افراد نیازمند و آسیب‌پذیر در ایران حدود 25 هزار کودک بی‌سرپرست و بدسرپرست تحت پوشش هستند که نیازمند یاری مردم برای تهیه لوازم‌التحریر و پوشاک مدرسه‌اند.

با توجه به اینکه همه کودکان ایران زمین باید از تمکن لازم برای ادامه تحصیل برخوردار باشند کمپین ملی «قلب مهربانی» با شعار «مهربانی ساده است» برای تهیه لوازم‌التحریر و پوشاک مدرسه برای کودکان کم‌برخوردار تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور راه‌اندازی شده است.

گفتنی است در سه ماهه اول سال جاری از تعداد ۲ هزار کودک خیابانی پذیرش شده ۳۲۷ نفر بازمانده از تحصیل بودند. کمپین ملی «قلب مهربانی» می‌تواند پیونددهنده خیر جمعی و بهزیستی باشد؛ چرا که حس نوع‌دوستی و علاقه ایرانیان به کمک‌رسانی و امداد شرایطی را ایجاد می‌کند که فضایی ایجاد شود تا کمک‌های مردمی هدفمند و نظام‌مند به دست نیازمندان برسد.

براساس آمار غیررسمی ۴۰۰ هزار نفر در کشور بازمانده از تحصیل هستند. در کمپین ملی «قلب مهربانی» اولویت با استان‌های محروم است.

اجتماعی کردن، کمک گرفتن‌ از ظرفیت‌های خوب، پیشگیری، ارائه خدمات تخصصی در رویکردی اجتماع‌محورانه اقداماتی است که ما در بهزیستی دنبال می‌کنیم.

خیرین با شماره‌گیری کد #۳۰۰*۷۳۳* و یا شماره پیامکی ۳۰۰۰۰۱۲۳۲۳ و یا از طریق سایتwww.ghalbemehraban.ir و همچنین ربات نسیم مهربانی @nasimmehrabanibot می‌توانند نسبت به عضویت اقدام کنند.

در شهرستان نی‌ریز خیرین می‌توانند به اداره بهزیستی مراجعه و هدایای نقدی و غیرنقدی خود را اهدا نمایند.  

شماره کارت مشارکت‌ها
۶۰۳۷-۷۰۷۰-۰۰۰۲-۶۳۶۳

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها