تعداد بازدید: ۲۱۵۴
کد خبر: ۳۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳ - 2017 12 September
آخرین جزئیات از حادثه مرگبار واژگونی اتوبوس در جاجرود؛
راننده این حادثه زنده است و تحقیقات از وی برای مشخص شدن علت دقیق حادثه در حال انجام است.
 ساعت۲ و ۲۰ دقیقه بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس در محور قدیم جاجرود به سمت تهران در حال حرکت بود که در منطقه جاجرود واژگون شد.
سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: بلافاصله با هماهنگی‌هایی که انجام شد، تیم‌های مختلف عملیاتی، امدادی و خدماتی به منطقه اعزام شدند.وی بیان کرد: پلیس راه، نیروی انتظامی، هلال‌احمر، اورژانس، آتش‌نشانی و راهداری نیروهای حاضر در صحنه بودند و به‌سرعت عملیات خود را آغاز کردند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: متأسفانه بر اثر شدت حادثه، قبل از رسیدن نیروهای امدادی ۱۱ نفر جان خود را از دست داده بودند.محبی اضافه کرد: مسافران این اتوبوس تکمیل بودند که با راننده و کمک راننده تعداد آن‌ها به ۳۹ نفر می‌رسید.

وی گفت: ۲۸ نفر در این حادثه آسیب دیدند که بر اثر شدت حادثه برخی از آن‌ها داخل اتوبوس گرفتار شده بودند.فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اضافه کرد: به همت نیروهای هلال‌احمر و آتش‌نشانی عملیات رهاسازی انجام شد و مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان‌های تهران اعزام شدند.

از سویی دیگر رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: بررسی‌ها برای برآورد دقیق حادثه در حال انجام است و با توجه به اینکه راننده اتوبوس زنده است، تحقیقات پلیس از وی برای مشخص شدن علت اصلی حادثه در حال انجام است.

به گفته سرهنگ رحمانی، محور جاده قدیم جاجرود که این حادثه در آن رخ داد در حال حاضر باز است و تردد در آن جریان دارد.سرهنگ رحمانی در مورد وضعیت ترافیکی سایر محورهای کشور نیز اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در آزادراه‌های قزوین-کرج و کرج-تهران وجود دارد و سایر محورهای مواصلاتی مشکل خاصی ندارند.

وی در مورد وضعیت جوی راه‌های کشور نیز گفت: در محدوده ولی‌آباد، محور کرج-چالوس مه‌گرفتگی همراه با کاهش دیده می‌شود. همچنین در محورهای انزلی-فومن و رشت-قزوین در استان گیلان، رامسر در استان مازندران و فیروزکوه در شرق استان تهران بارش پراکنده باران را شاهد هستیم.

برچسب ها: سانحه ، تصادف ، اتوبوس
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها