تعداد بازدید: ۲۰۹۹
کد خبر: ۳۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ - 2017 06 September
با حضور امام جمعه موقت،معاونت طرح هجرت،روحانیت وطلاب حوزه علمیه امام صادق(ع) مراسم بازگشایی حوزه های علمیه در مصلای این شهرستان برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی نی ریز،حجت الاسلام والمسلمین سید جواد فقیه امام جمعه موقت نی ریزدراین مراسم گفت:شما طلاب باید برخود ببالید که سرباز رسمی امام زمان (عج) هستیدوباید خود را برای سختی ها آماده کنید و با تحصیل علم و تبلیغ دین اسلام، دشمن را مأیوس و ناامید نمایید.

وی تصریح کرد: امروز ما وظیفه سنگینی در قبال جامعه داریم، دشمن برنامه زیبایی برای ما تدارک دیده به خصوص با وجود مشکلات وشبهات وفضاهای مجازی که به تعبیر مقام معظم رهبری فضای حقیقی است نه مجازی ومتأسفانه در حوزه های علمیه هم رسوخ پیداکرده است، بنابراین باید بسیار هوشیار باشیم.

امام جمعه موقت نی ریز افزود: روحانی باید داعیه دار مردم باشد،سرباز رسمی امام زمان(عج) بودن کارآسانی نیست، کار اصلی مبلغ تبلیغ دین است و خداوند هم به خود می بالد که اولین مبلغ دین است و خودش ابلاغگر دستورات نورانی است.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین یوسف متوسلیان معاونت تبلیغ حوزه های علمیه استان فارس گفت:امروز فضاهای مجازی در جامعه بسیار گسترده وآسیب رسان شده و نمی توان آن را نادیده گرفت. در حال حاضر اینترنت ابزاری مناسب برای توسعه افکار و اندیشه های بشری محسوب می شود به شرط آن که در راه صحیح استفاده شود. افراد باید برای ورود به دنیای مجازی سواد و اطلاعات کافی در اختیار داشته باشند تا دچار آسیب نشوند.

معاونت تبلیغ حوزه های علمیه با اشاره به خطرات فرقه های ضاله افزود:هرقدر مبانی ارزشی و عقیدتی اهل بیت (ع) در دنیا گسترش می یابد به همان اندازه وبیشتر مبانی ضد ارزشی و گرایش های ضد دینی گسترش پیدا می کند ولی آنچه در این عرصه مهم می باشد، این است که باید بدانیم حرکات آنها به صورت سازماندهی شده و از تشکیلات خاصی برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین متوسلیان بیان داشت:اگر مدعیان دروغین مهدویت، فرق ضاله بهائیت و... در گذشته فردی عمل می‌کردندامروز می بینیم به صورت گروهی فعالیت دارند و این زنگ خطر برای جامعه اسلامی است و نیازمند هوشیاری بیشتر از سوی دلسوزان و کارشناسان به خصوص شما طلاب برای مقابله با این جریان های انحرافی وضد دینی است.







نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها