تعداد بازدید: ۱۸۰۵
کد خبر: ۳۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ - 2017 06 September
همزمان با دهه ولایت نشست اعتقادی ، معنوی و اخلاقی شورای بسیج فرهنگیان با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نی ریز در سالن کنفرانس آموزش و پرورش برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش نی ریز: حاج اقا حسینی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ضمن تقدیر و تشکر از خواجه زاده مدیر بسیج فرهنگیان در برگزاری به جهت برگزاری این نشست در رابطه با مردم داری و سازش با اشاره به روایتی ازحضرت علی (ع) گفت: بهترین مردم کسی است که نفعش برای دیگران باشد و به مردم سود برساند و خودشان ایثار و فداکاری کنند ومعلمان که افتخارشغل انبیا را دارند همیشه این فداکاری و ایثار را داشته اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه نی ریز با اشاره به اینکه مردم داری یکی از خلق های نیکوست، بیان داشت: مردم داری یک تفکر خاص، اندیشه ای اسلامی و تفکریست که ارزشهای اسلامی را به پیش می برد و احترام به مردم در آن نهفته است.

ایشان درادامه افزود: تفکر مردم داری و اندیشه خدمت رسانی به مردم پیشینه دینی دارد که دراسلام بر این موضوع تاکید شده است که هر آفریننده ای که خداوند خلق نموده وعلی الخصوص انسان که خلیفه الله است، باید به آنها  محترمانه خدمت شود.

حاج آقا حسینی درپایان گفت: مدارا و سازش با مردم یکی از روشهای موفق زندگی اجتماعی بطوریکه پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص)  خاطر نشان فرموده است : مدارا و سازش با مردم  نیمی از ایمان است، اگر معاشرت و مدارا نباشد خیر و منفعت در آن نخواهد بود.






نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها