تعداد بازدید: ۲۴۴۵
کد خبر: ۳۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷ - 2017 03 September
یکی از دوستداران و حامیان محیط زیست اهل روستای دولت آباد یک قطعه جوجه فلامینگو سرگردان که در بستر خشک تالاب بختگان مشاهده کرده بود را جهت تیمار و نگهداری،تحویل اداره حفاظت محیط زیست نی ریز نمود.
به گزارش روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نی ریز  درمورخ ۰۹ / ۰۶ / ۹۶ توسط حسین علیمردانی از دوستداران و حامیان محیط زیست اهل و ساکن دولت آباد یک قطعه جوجه فلامینگو سرگردان که در بستر خشک تالاب بختگان مشاهدهکرده بود را جهت تیمارداری و نگهداری از آن  تحویل اداره حفاظت محیط زیست نی ریز نمود.

مهندس جواد مهدی پور رییس حفاظت از محیط زیست نی ریز گفت: با هماهنگی های به عمل آمده با محمدجانی رئیس پارک ملی بختگان مقرر شد که نسبت به رهاسازی آب چشمه گمبان واقع در تالاب بختگان که آب موجود بوده و فلامینگوها بصورت کلونی در آن زیست می نمایند،اقدام شود.
..ضمنا از اقدام شایسته نامبرده تشکر و قدردانی به عمل آمد .

وی افزود:  این اداره آماده همکاری با شهروندان عزیز در راستای حفاظت و حراست از انفال الهی بوده و از عموم مردم خواستار همکاری در زمینه های تخریب و تصرف ، صید و شکار و تحویل گونه های مصدوم و بیمار جهت تیمارداری می باشد.

مهدی پور ضمن تشکر از اقدام شایسته حسین علیمردانی گفت: همشهریان عزیز درصورت مشاهده  هرگونه موارد مذکور با شماره تلفن های  ۰۹۱۷۷۸۲۴۲۵۷ و ۰۷۱۵۳۸۳۸۰۸۰ تماس حاصل نمایند .


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها