تعداد بازدید: ۲۴۴۶
کد خبر: ۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ - 2017 03 September
جلسه ساماندهی نیروی انسانی در مدارس با حضور اعضای این کارگروه در سالن مدیریت آموزش و پرورش برگزار گردید.
در این جلسه که در راستای تمهیدات لازم برای اجرایی شدن پروژه مهر 96 و تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش نی‌ریز برگزار گردید، احمد قره‌چاهی مدیر آموزش و پرورش خطاب به اعضای کارگروه ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش گفت: شهریورماه یکی از ماههای پرکار و حساس برای شروع سال تحصیلی است و کارگروه ساماندهی نقش بسیار مهمی در اجرای هرچه بهتر و استفاده بهینه از منابع انسانی و امکانات موجود برای دستیابی به اهداف مورد نظر و مطلوب دارد.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی و وحدت رویه و همدلی و عدم موازی کاری و برنامه ریزی دقیق و اشتراک مساعی از اصول اساسی در امر ساماندهی نیروی انسانی است، اظهار داشت: ساماندهی پایه و اساس امور آموزشی و پرورشی است. لیکن توجه به مسائل پرورشی بر آموزشی ارجحیت دارد چرا که تربیت زمینه ساز آموزش است.

وی در پایان از کارگروه ساماندهی خواست تا قبل از ساماندهی نیروهای آموزشی و پرورشی، انتصاب مدیران جدید مدارس مدنظر قرار گیرد تا مدارس با مشکل روبرو نشوند و موضوع پروژه مهر به صورت هماهنگ در تمام مدارس یکنواخت به اجرا در آید و در ادامه توزیع نیروی انسانی با ظرافت و براساس واقعیت انجام شود.
                                                                                                                              اسماعیل زردشت روابط عمومی آموزش وپرورش نی‌ریز
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها