تعداد بازدید: ۲۳۲۱
کد خبر: ۳۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ - 2017 31 August
در مراسمی یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر و شهید مدافع حرم محسن حججی با حضور ذاکر اهل بیت علیهم السلام حاج سید محسن بنی فاطمه در شهرستان نی‌ریز گرامی داشته شد.
علیرضامقدسی: در این مراسم که با حضور مسئولان ادارات از جمله امیری فرماندار شهرستان نی‌ریز،سرهنگ درستکار فرماندهی ناحیه سپاه نی‌ریز، روحانیون، خانواده معظم شهدا،بسیجیان و اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه در مهدیه هیئت رزمندگان اسلام برگزار شد.

در ابتدا این مراسم سرهنگ درستکار ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی گفت: یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس،شهدای مدافعان حرم و شهیدان  والامقام رجایی و باهنر سبب می‌شود تا عزت، امنیت، اقتدار و استقلال ایران اسلامی حفظ شود و ما مدیون خون شهدا هستیم و همه وظیفه داریم قدردان شهدا و خانواده‌های معظم آنان باشیم.

وی شهیدان رجایی و باهنر را مصداق بارز و کامل دلسوزان مردم، نظام و انقلاب و الگو برشمرد و افزود: این شهدا دلسوزانه همه سختیها و فشارها را به جان خریدند تا به مردم و نظام هر چه بهتر خدمت کنند.

سرهنگ درستکار افزود: شهادت شهیدان رجایی، باهنر و شهید مدافع حرم محسن حججی ادامه مسیر سرخ خونین کربلا و استمرار فرهنگ نهضت عاشورای حسینی است.

وی با تشریح مهمترین ویژگیهای یک مسئول خوب و موفق در جامعه اسلامی گفت: ایمان و تقوا، ساده زیستی، احساس مسئولیت و مردمداری از مهمترین ویژگیهای آنهاست که هیچ مسئولی در نظام اسلامی بدون داشتن این ویژگی‌ها موفق نمی‌شود و باید با تمام توان برای مردم خدمت کند.

مراسم با مداحی ذاکر اهل بیت حاج سید محسن بنی فاطمه  از تهران به  پایان رسید.





نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها