تعداد بازدید: ۲۷۷۱
کد خبر: ۲۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ - 2017 27 July
سازمان سنجش آموزش کشور نتایج آزمون کشوری استخدامی شرکتهای توزیع نیروی برق و شرکت های آب و فاضلاب را اعلام کرد. در یک فرصت 4 روز باید پذيرفته شدگان دو برابر ظرفيت آزمون، اصل و كپي مدارك خواسته شده را تحویل دهند و در صورت عدم مراجعه داوطلب در زمان تعیین شده، پذیرش وی لغو و به منزله انصراف از ادامه فرآیند تلقی می‌گردد
 سازمان سنجش آموزش کشور نتایج آزمون شركت­هاي وابسته (غيردولتي) زيرمجموعه شركت‌هاي مادر تخصصي توانير و مهندسي آب و فاضلاب كشور را اعلام کرد.
 
این نتایج دو برابر ظرفیت پذیرفته شده های آزمون کتبی 22 اردیبهشت 96 است که باید بعد از تطبیق مدارک در مصاحبه تخصصی شرکت نمایند.

 در اطلاعیه جدیدی که وزارت نیرو منتشر کرد گفته شده است: از كليه پذيرفته شدگان دو برابر ظرفيت آزمون شركت­هاي وابسته (غيردولتي) زيرمجموعه شركت‌هاي مادر تخصصي توانير و مهندسي آب و فاضلاب كشور (آزمون مورخ 96/2/22) دعوت مي‌شود از تاريخ 96/5/9 لغايت 96/5/12 با در دست داشتن اصل و كپي مدارك ذيل به محل شركت متقاضي استخدام (طبق آدرسهاي ذيل) مراجعه نمايند. متذکر می‌گردد در صورت عدم مراجعه داوطلب در زمان تعیین شده پذیرش وی لغو و به منزله انصراف از ادامه فرآیند تلقی می‌گردد و از داوطلبان ذخیره دعوت به عمل خواهد آمد .
 
- آخرين مدرك تحصيلي مندرج در دفترچه راهنما
- كارت ملي
 - شناسنامه
- كارت پايان خدمت نظام وظيفه عمومي و يا معافيت دايم ( ويژه برادران )
- مدارك دال بر ايثارگري مورد تائيد مراجع قانوني ذيربط
- مدارك دال بر معلوليت ( ارايه گواهي معلوليت از سازمان بهزيستي )
- مدارك دال بر بومي بودن ( حسب مورد بر اساس هر يك از موارد ذكر شده در بندهاي ده گانه آگهی استخدام )
- مدرک مبنی بر جبران کثرت سن موضوع بند 2-1 آگهی استخدام منتشره
- مستندات مربوط به جدول شماره یک مندرج در آگهی استخدام منتشره
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها