تعداد بازدید: ۱۸۲۰
کد خبر: ۲۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۰ - 2017 19 July
مسعودی: آموزش و پرورش شهرستان نی ریز با ۱۴۵۰ پرسنل و ۱۳۰۰ بازنشسته ، شهرستان استهبان با ۱۲۰۰ پرسنل و حدود هزار نفر بازنشسته و آباده طشک با ۸۰۰ نیروی شاغل، مشکلات زیادی دارند.
 جلسه دکتر مسعودی نماینده مردم نی ریز و استهبان  در مجلس شورای اسلامی جهت پیگیری مشکلات آموزش و پرورش شهرستان نی ریز، شهرستان استهبان و شهر آباده طشک با دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

 در این جلسه قره چاهی، غنی و حسن شاهی رئیس ادارات آموزش و پرورش این نی ریز، استهبان و آباده طشک و  وشرفی فرماندار استهبان نیز حضور داشتند.

 دکتر مسعودی ضمن اشاره به مشکلات ادارات آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش شهرستان نی ریز با ۱۴۵۰ پرسنل و ۱۳۰۰ بازنشسته ، شهرستان استهبان با ۱۲۰۰ پرسنل و حدود هزار نفر بازنشسته و آباده طشک با ۸۰۰ نیروی شاغل، مشکلات زیادی دارند.

 وی فقدان سالن جلسات مناسب، نبود تجهیزات جهت هوشمند سازی مدارس، مشکل نیروی انسانی و  حمل و نقل را از جمله مشکلات موجود در ادارات مذکور بیان کرد و از دانش آشتیانی خواست تا دستور لازم را  برای پیگیری این مشکلات صادر کند.

در ادامه فرماندار شهرستان استهبان با گلایه از قرار گیری این شهرستان در ردیف شهرهای  برخوردار،خواستار سهم قیر رایگان برای مدارس استهبان شد.

 در پایان این جلسه وزیر آموزش و پرورش  با بیان توضیحاتی به معاون پارلمانی دستور داد تا  پیگیر جدی مطالبات حوزه انتخابیه نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در زمینه آموزش و پرورش باشد.



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها