تعداد بازدید: ۱۲۷۳
کد خبر: ۲۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴ - 2017 16 July
حجت الاسلام میرزایی
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نی ریز: بايد از تمامي ظرفيت ها براي جذب مردم خصوصاً جوانان ونوجوانان به محافل و مجالس قرآني استفاده کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی،حجت الاسلام فخرالدین میرزایی ضمن بازدید از فعالیتهای قرآنی خانه قرآن بقیه الله روستای خواجه جمالی  گفت: قرآن كريم بزرگ‏ترين هديه الهى براى انسان‌ها و گرانبهاترين ميراث پيامبر اعظم(ص) در ميان مسلمين است،اما متأسفانه امت اسلامى آنگونه كه شايسته است براى استفاده از اين ميراث عظيم از خود همت نشان نداده است.

وی تصریح کرد: به موازات سعى در فهم قرآن و عمل به رهنمودهاى آن، هرگز دشمنان و مخالفان قرآن را نبايد از نظر دور داشت. تمسك به قرآن و حاكميت بخشيدن به اين كتاب آسمانى جز با شناخت تفكرات انحرافى ضد قرآنى و مقابله با آن‌ها امكان‏پذير نيست.

میرزایی افزود:نهادهای فرهنگی جامعه وظيفه دارند قرآن كريم را كه تجلى‌گاه خداوند و يگانه وسيله ارتباط ميان بندگان و آفريدگار جهان است، به ميان جوانان بياورند و آنان را با كتاب خدا آشنا، و انديشه و عمل آنان را با قرآن هماهنگ كنند و بدين وسيله، قرآن را از انزوا و مهجوريت خارج سازند.

این کارشناس دینی با بیان این که بهترين فرصت براى آشنایی با قرآن و معارف قرآنی، دوره نوجوانى و جوانى است خاطرنشان کرد: بايد از تمامي ظرفيت ها براي جذب مردم خصوصاً جوانان ونوجوانان به محافل و مجالس قرآني استفاده کرد.

در ادامه رمضانی مسئول خانه قرآن بقیه الله روستای خواجه جمالی نی ریز گزارشی از برنامه ها وفعالیت های فرهنگی وقرآنی منطقه خود را بیان کرد.


برچسب ها: نی ریز ، نیریز ، اخبار
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها