تعداد بازدید: ۲۰۶۶
کد خبر: ۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵ - 2017 12 July
در کمتر از 9 ساعت در محور سیرجان - نی‌ریز:
در سه حادثه ترافیکی که از شب گذشته تاکنون در محورسیرجان- نی‌ریز رخ داد، دو کشته و یک مجروح برجا ماند
حسین قانع: بنا بر اعلام مدیر اورژانس 115 نی‌ریز، در ساعت 22:40 روز سه شنبه 20 تیرماه خبر برخورد یک خودرو سمند با یک تریلر کشنده ولوو در 5 کیلومتری محور قطرویه- سیرجان به مرکز اورژانس نی‌ریز اعلام شد.

راننده سمند، جوانی 34 ساله و از اهالی نی‌ریز بوده و از بندرعباس به زادگاه خود می‌آمده که خودرو وی به صورت رخ به رخ با یک کشنده تریلر که در جهت مخالف در حرکت بود برخورد می‌کند.
هنگام حضور تکنسین‌های اورژانس 115 قطرویه  در محل، مشاهده شد که راننده  سمند به دلیل شدت ضربات متعدد و بویژه در ناحیه سردردم جان باخته است.

سرگرد جوانمردی فرمانده پلیس راه  نی‌ریز دراین رابطه گفت: انحراف به چپ راننده سمند نسبت به کامیون کشنده ، دلیل اصلی این حادثه می باشد.
محمد حسین کچویی در ادامه گفت: در کمتر از 2 ساعت از حادثه اول و ساعت 30 دقیقه بامداد امروز21 تیرماه واژگونی یک خودرو فوتون در  کیلومتر 45محور قطرویه- سیرجان باعث مصدومیت راننده 29 ساله نی ریزی این کامیون شد.

با حضور اورژانس قطرویه در محل مشخص شد که راننده این کامیون دچار آسیب های متعدد شده است. مصدوم با دریافت کمک های اولیه به بیمارستان شهدای نی ریز منتقل شد.
 به گفته بخش پور مسئول اتفاقات بیمارستان شهدا، با انتقال این مصدوم به اتفاقات و عکسبرداری مشخص شد استخوان ترقوه این مصدوم شکسته و مصدوم که دچار کوفتگی نیز بود تحت درمان قرار گرفت.
مدیر اورژانس 115نی ریز افزود: در حادثه سوم که در ساعت 7 بامداد امروز 21 تیرماه و در گردنه لای رز روی داد، کامیون کانتینر دار ایویکو حامل کنسرو ماهی در گردنه لای رز هنگام سرازیر شدن به سمت نی ریز واژگون شده و راننده 45 ساله دارابی آن در دم فوت می کند.

بنا بر شنیده ها در اثر این واژگونی، گردنه لای رز به مدت دوساعت به طور کامل بسته شد و حدود ساعت 9 صبح امروز این محور بازگشایی شد.
سرگرد جوانمردی فرمانده پلیس راه نی ریز درباره این حادثه گفت: علت تامه این واژگونی عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در سر پیچ تشخیص داده شد.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها