تعداد بازدید: ۱۷۸۱
کد خبر: ۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹ - 2017 11 July
جلسه کارگروه آموزشی عفاف و حجاب با حضور اعضای این کارگروه با موضوع تدوین برنامه‌های بزرگداشت هفته عفاف و حجاب در فرمانداری نی‌ریز برگزار شد.
سمیه نظری: این جلسه به رياست ماه‌جبین  شمس مدير دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری و با حضور علی راهوار معاون فرماندار و نمایندگان سازمانهای اجرایی و دولتی ساعت 9 صبح امروز سه‌شنبه 20 تیر در فرمانداری برگزار گرديد.

در این جلسه راهوار ضمن گرامیداشت یاد شهدای مسجد گوهرشاد که به‌ دلیل اعتراض به کشف حجاب در دوران پهلوی اول به شهادت رسیدند، افزود: حجاب و عفاف، فرهنگی برای حفظ ارزشهای انقلاب  می‌باشد که  مخصوص دین اسلام نیست؛ بلکه در همه ادیان بوده است. داشتن حجاب و عفاف باعث استحکام خانوادگی و آرامش و امنیت درون جامعه است.

معصومه دادور معاون آموزشکده دختران فضل نی‌ریز هم در سخنانی اظهار داشت: حجاب از  سرآغاز خلقت انسان برای زن و مرد  وجود داشته و فقط مخصوص زنان نبوده است؛ بلکه  روح و حیات جامعه  نیازمند حجاب  است.  باید به فرزندان خودمان حجاب را آموزش دهیم و الگوی خوبی برای او در نظر بگیریم .

در ادامه جلسه ماه‌جبین شمس از نمایندگان دستگاه‌های دولتی حاضر در جلسه  خواست تا  در برنامه‌ پیاده‌روی و گردهمایی فردا چهارشنبه 21 تیرماه، که به مناسبت هفته حجاب و عفاف می‌باشد به همراه دیگر همکاران و خانواده‌های خود شرکت نمایند. ضمناً این  پیاده‌روی ساعت 9 صبح  از فلکه 15 خرداد  به طرف مصلا انجام می‌شود.
برچسب ها: حجاب ، عفاف ، نی ریز
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها