تعداد بازدید: ۱۱۷۰
کد خبر: ۲۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ - 2017 11 July
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جشنواره عمران سلامت با تاکید بر اینکه قرار نیست با تخریب و شعارهای عده ای از میدان خدمت خارج شویم، افزود: هدف ما تقویت نظام، کشور و منافع ملی است.
رییس جمهور تصریح کرد که قرار نیست با تخریب و شعارهای عده ای از میدان خدمت خارج شویم.

به گزارش انتخاب، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جشنواره عمران سلامت  با تاکید بر اینکه قرار نیست با تخریب و شعارهای عده ای از میدان خدمت خارج شویم، افزود: هدف ما تقویت نظام، کشور و منافع ملی است.

وی تاکید کرد: باید دست به دست هم دهیم، عده ای قلیل به ناحق تریبونهای بزرگ را در اختیار دارند، اما ملت ما بزرگ تر است.

رییس جمهور  با یادآوری اینکه نیازهای کمک به همسایگان در سخت ترین شرایط اقتصادی تامین شد،خاطرنشان کرد: وزارت دفاع سازنده موشک های راهبردی است، سلاحهای راهبردی ساخته شده در دولت یازدهم حدود ۸۰ درصد کل میزان قبلی است.

وی همیچنین گفت :اولین برنامه دولت در حوزه سلامت، پیشگیری از بیماری بود.

روحانی با بیان اینکه اولین تصمیم دولت یازدهم در رفع تنگناهای اقتصادی، شکستن تحریم های بی رحمانه بود گفت: تحریم ها، فشار بر زندگی مردم و تاثیر بر تمام خدمات دولت بود، مطمئن بودم که در مذاکرات موفق خواهیم شد، ملت ایران با وحدت و حمایت خود نشان داد که در برابر قدرتهای جهانی پیروز است، با حمایت مردم، هدایت رهبری و فداکاری کارگزاران دولت، مسیر را ادامه می دهیم.

رییس جمهور همچنین با بیان اینکه گر اقدامات دولت یازدهم نبود، دریاچه ارومیه یکسال پیش کاملا خشک شده بود و طوفان نمک سلامت ۱۴ میلیون هموطن را تهدید می کرد، افزود: تلاش‌ها برای حفظ هورالعظیم، هامون و تالابها ادامه می یابد، علیرغم کاهش شدید درآمدهای نفتی، اجرای طرح تحول سلامت از اولین و مهمترین برنامه های دولت یازدهم بود، در روزهای سختی هم ۴۰ میلیارد دلار و بیش از دولتهای قبل به صندوق توسعه ملی واریز کردیم.

منبع: انتخاب
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها