تعداد بازدید: ۲۳۱۶
کد خبر: ۲۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶ - 2017 10 July

عاشقانه
ژانر: درام- رمانتیک
سازنده: منوچهر هادی
نویسنده: علیرضا کاظمی‌پور- سعید جلالی
بازیگران: محمدرضا گلزار، ساره بیات، بهاره کیان‌افشار، حسین یاری، پانته‌آ بهرام، هومن سیدی، فرزاد فرزین، مهناز افشار و حمیدرضا پگاه


عاشقانه نام یک سریال نمایش خانگی که در سال ١٣٩٦-١٣٩٥ در شبکه نمایش خانگی منتشر شد، پس از انتشار عاشقانه این سریال به سرعت طرفداران زیادی پیدا کرد و برخی‌ها معتقدند که این سریال اصلی‌ترین رقیب سریال شهرزاد است.


پخش این سریال به صورت هفتگی (چهارشنبه‌ها) انجام می‌شود.


داستان
داستان این سریال روایتگر چند خانواده با قصه‌ها و مشکلاتشان می‌باشد که هر کاراکتر قصه و گذشته مخصوص خودش را دارد...


با آمدن گیسو برازنده (مهناز افشار)، دختر حاج یونس که کسی از وجود او اطلاعی نداشت، مشکلاتی بین دو زوج جوان، سهیل (محمدرضا گلزار) و پگاه (ساره بیات) شکل می‌گیرد...


ترانه‌ها
فرزاد فرزین تیتراژ ابتدایی سریال را که «اقیانوس» نام دارد و فریدون آسرایی تیتراژ پایانی این سریال را که «سنگدل» نام دارد اجرا کرده‌اند. همچنین در قسمت چهارم این سریال قطعه جدیدی از فرزاد فرزین اجرا شد که به نام همین سریال یعنی «عاشقانه» می‌باشد. همچنین یک قطعه مشترک با عنوان «کمک کن» با صدای فرزاد فرزین و فریدون آسرایی برای سکانس پایانی قسمت پنجم این سریال اجرا شده است.


حواشی
یکی از قسمت‌های سریال نیز به خاطر حجاب بازیگران دیرتر توزیع شد و منوچهر هادی در این باره در اینستاگرامش نوشت: «ممیزی‌ها و سانسورهای تحمیلی دیگر تاب و توانم را گرفته و قدرت جنگیدن را ندارم.»


سایت رسمی سریال عاشقانه به نشانی زیر می‌باشد: asheghanehseries.com

برچسب ها: عاشقانه
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها