تعداد بازدید: ۱۱۶۱
کد خبر: ۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹ - 2017 10 July
معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: یک سفر رایگان عتبات هدیه ویژه شرکت کنندگان در طرح "دعوت" در هفدهمین دوره از سفر معنوی عتبات عالیات است.
معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: یک سفر رایگان عتبات هدیه ویژه شرکت کنندگان در طرح "دعوت" در هفدهمین دوره از سفر معنوی عتبات عالیات است.

محمد زارع افزود: همزمان با آغاز ثبت نام هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان برای ترویج فرهنگ زیارت و ارتباط مؤثر با مخاطبان و علاقه مندان، این ستاد طرح "دعوت" را راه اندازی کرد.

وی افزود: به ثبت نام کنندگان در عتبات دانشگاهیان لینکی داده می‌شود که می‌توانند در صفحات اجتماعی و ایمیل دوستان خود را برای ثبت نام در عتبات دانشگاهیان دعوت کنند و پس از اینکه دوستانشان وارد این صفحه شدند و در عتبات ثبت نام کردند به دعوت کننده امتیازی اختصاص داده می‌شود و آن‌ها هم می‌توانند دوستان دیگرشان را به این صفحه دعوت کنند. به این ترتیب هر نفری که توسط آن لینک ثبت نام کند امتیاز داده می‌شود و هر چه امتیاز بالاتر رود احتمال برنده شدن در قرعه کشی یک سفر رایگان به عتبات عالیات بیشتر خواهد شد.

زارع گفت: در نهایت از میان دانشگاهیانی که در عتبات دانشگاهیان ثبت نام کنند و لینک را برای دوستان دانشگاهی دیگر خود ارسال کنند قرعه کشی و یک نفر رایگان راهی عتبات عالیات خواهد شد. 

وی افزود: مهلت نام نویسی در عتبات دانشگاهیان و شرکت در این طرح تا ۲۲ تیر است که همزمان با قرعه کشی عتبات، این طرح نیز قرعه کشی و برنده آن اعلام خواهد شد.

زارع گفت: این طرح برای نخستین بار در دست اجراست و تن‌ها یک نفر رایگان به این سفر معنوی اعزام خواهد شد.

منبع: صدا و سیمای فارس
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها