تعداد بازدید: ۲۴۹۴
کد خبر: ۲۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ - 2017 05 July
نطق دکترمسعودی خطاب به رئیس جمهور و چند تن از وزرا
نماینده مجلس: احیاء، اعتبار و حقابه برای بختگان فقط در حد شعار،جلسه و مصوبه بوده است.
به گزارش هورگان نماینده مردم نی ریز و استهبان در نطق روز سه شنبه 13 تیر ماه 1396 در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به رئیس جمهور، اعتمادِ مردم را بزرگترین سرمایه ملی برای وی دانست و گفت: این نعمت و سرمایه را با خدمت شبانه روزی به همه طبقات به ویژه محرومان، بیکاران و دورافتادگان شکر گزار و پاسدار باشید.

مسعودی افزود: برخی از  خانواده ها به خاطر مناعت طبع حاضر نیستند به ادارات امدادی و  مؤسسات خیریه مراجعه کنند و با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارند؛به فکر محرومان و پا برهنگان باشید.

وی ضمن اشاره به صحبت های حسن روحانی در کنفرانس بین المللی  مقابله با گرد و غبار مبنی بر تثبیت دریاچه ارومیه با الگوی زیست محیطی، پیشنهاد کرد که از این الگو برای بختگان هم استفاده شود.

علی اصغر مسعودی احیاء، اعتبار و حقابه برای  بختگان را فقط  در حد شعار، جلسه و مصوبه توصیف کرد و افزود: اگر بختگان خشک شود، اصفهان و تهران نیز در رنج قرار خواهند گرفت.

وی با لحنی هشدار آمیز ادامه داد: اگر بختگان فراموش شود ریزگردها ابتکار عمل را در دست می گیرند و بر دامن مرکز نشینان می نشینند."

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه وزیر بهداشت و درمان را خطاب قرار داد و از کمبود متخصص و جراح  در بیمارستان های شهرستان نی ریز و استهبان گلایه کرد.

مسعودی با اشاره به فوت یک خانم باردار در حادثه رانندگی چند روز قبل گفت: اگر بعد از آن حادثه در بیمارستان جراح وجود داشت فرزند آن مرحوم نجات پیدا می کرد.

وی همچنین  بی حصار بودن بیمارستان استهبان آن هم بعد از گذشت دو سال از افتتاحش را عاملی برای ورود حیوانات وحشی به محوطه آن عنوان نمود.

علی اصغر مسعودی خطاب به وزیر راه ، شهرستان های نی ریز و استهبان  را فاقد یک زیر گذر و رو گذر استاندارد دانست و افزود: هر هفته در جاده های نی ریز و استهبان کشته می دهیم.

وی ضمن در خواست از وزارت راه مبنی بر پایبند بودن به تعهداتش در در قبال پیمانکاران راه آهن و جاده خرامه و قطرویه، گفت: جاده های خاکی، خاکی تر و پیچ های خطرناک، خطرناک تر شده است، صدای ناله ماردان فرزند از دست داده به گوشتان نمی رسد؟

مسعودی اشاره ای نیز به آبگیری 44 میلیون متر مکعبی سد چشمه عاشق و افتتاح آن کرده و بر لزوم آغاز  هر چه سریعتر عملیات شبکه انتقال و تصفیه ‌خانه آن تأکید کرد.

وی ادامه داد: برخی از روستاهای ما هنوز از نعمت برق محرومند و بخش شرب، صنعت و کشاورزی شهرستان همه منتظر هستند.

نماینده مردم نی ریزو  استهبان  وزیر اقتصاد را نیز از انتقاد بی‌نصیب نگذاشت و خطاب به دکتر طیب‌نیا گفت:  بانک‌های ما طیب و اسلامی نیستند، ورشکستگی و ناامیدی نتیجه سودهای غیر اسلامی است و بخشودگی سود وام ها با بی‌میلی بانک ها رو به رو شده است.

فایل صوتی




نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها