تعداد بازدید: ۲۰۳۸
کد خبر: ۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۱ - 2017 01 July
آیت‌ا... سیدمحمد فقیه در خطبه‌های نماز جمعه:
امام جمعه نی‌ریز خطاب به مسئولین بهداشت و درمان گفت که با جان مردم بازی نکنید.
عابد نعمتی: آیت‌ا... سیدمحمد فقیه در خطبه‌های نماز جمعه 9 تیر به گلایه مردم از بخش زنان و زایمان بیمارستان شهدا اشاره کرد و گفت: کسی که تبحر ندارد، نباید با جان مادر و فرزند بازی کند.

خطیب جمعه نی‌ریز نظارت در بخش بهداشت و درمان را بسیار ضعیف ارزیابی کرد و از نبود پزشک متخصص در روزهای تعطیل گلایه نمود.

ایشان  گفت: «با این که دولت برای سلامت سرمایه‌گذاری کرده، همه مادی شده‌اند. بودجه مملکت را می‌خورند و دانشگاه می‌روند؛ ولی به جای این که فکر مردم باشند، دنبال پول‌اند و به جان آنها اهمیت نمی‌دهند. امید که هر چه زودتر بیمارستان جدید ساخته شود تا مردم این طرف و آن طرف نروند.»

امام جمعه نی‌ریز همچنین از هزینه‌های زیاد درمان در استان فارس به نسبت استانهای مجاور انتقاد کرد و از مسئولان خواست تا نظارت کنند.

عضو خبرگان رهبری با بیان این که «آتش به اختیار» به معنی فحاشی و جسارت به مردم نیست،آن را به معنای وحدت جامعه در جهت نهادینه کردن فرهنگ ثواب و راه درست عنوان کرد.

آیت‌ا... فقیه روز صنعت و معدن را گرامی داشت و گفت: «کشور اسلامی ایران از هر نظر غنی و سرمایه‌دار است؛ فقط می‌خواهد کسانی باشند که از آن استفاده کنند. بزرگان کشور برای نجات کشور بکوشند و صنایع و معادن را به اهلش بدهند. کاغذبازی و رابطه را کنار بگذارند و این نباشد که عده‌ای برای خودشان کیسه بدوزند و فقرا و حاشیه‌نشینان روز به روز فقیرتر شوند.»

ایشان بر لزوم تلاش برای خانه‌دار کردن جوانان تأکید کرد و عنوان داشت: «برای صدور یک پروانه ساختمان پدر مردم را در می‌آورند. عده‌ای هم برای خودشان دکان درست کرده‌اند تا به اسم نظارت فقرا را غارت کنند. این قدر روز مردم فشار نیاورید و به فکر تأمین مسکن آنها باشید.»

امام جمعه نی‌ریز از وجود این همه مواد مخدر و مشروبات الکلی در شهر ابراز نگرانی کرد و آن را از مهمترین دلایل افزایش پرونده‌های طلاق دانست.

آیت‌ا... فقیه همچنین از دادگستری خواست تا به جای به گفته ایشان این همه تشریفات، اهل عمل باشند و به وقت و عمر مردم اهمیت دهند.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها