تعداد بازدید: ۲۸۲۳
کد خبر: ۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸ - 2017 25 June
مسابقات مینی‌بسکتبال فارس از سه‌شنبه ٣٠ خرداد با حضور ٩ تیم در نی‌ریز آغاز شد که نی‌ریزی‌ها با جهرم، استعداد‌های برتر شیراز، فیروز‌آباد و استهبان در گروه الف رقابت‌ها هم‌گروه شدند.

مینی‌بسکتبالیست‌های نی‌ریزی در مسابقات قهرمانی استان به مقام سوم رسیدند.


مسابقات مینی‌بسکتبال فارس از سه‌شنبه ٣٠ خرداد با حضور ٩ تیم در نی‌ریز آغاز شد که نی‌ریزی‌ها با جهرم، استعداد‌های برتر شیراز، فیروز‌آباد و استهبان در گروه الف رقابت‌ها هم‌گروه شدند.


نی‌ریز در اولین بازی خود سه‌شنبه به مصاف استعداد‌های برتر شیراز رفت. هرچند مینی بسکتبالیست‌های نی‌ریز بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند ولی موفق به شکست این تیم شیرازی نشدند و در پایان بازی را ٧٢-٥٣ واگذار کردند.


شاگردان حسین کوچک‌زاده صبح چهارشنبه با تیم ضعیف فیروزآباد دیدار کردند که در یک دیدار راحت بازی را ٣٦ - ١٤ به سود خود پایان دادند.


نی‌ریز چهارشنبه عصر مقابل جهرمی صف‌آرایی کرد که با دو شکست از بازی‌های قبلی مقابل استهبان و استعداد‌های برتر شیراز پای به این میدان می‌گذاشت. حساسیت بازی از آن جهت بود که جهرم در صورت باخت مقابل نی‌ریز از دور مسابقات حذف می‌شد و نی‌ریز هم برای صعود به مرحله بعد به عنوان تیم دوم گروه به این پیروزی نیاز داشت.


از همین رو خانواده‌های نی‌ریزی و تماشاگران زیادی برای تماشای این بازی به سالن شماره ١ استادیوم آمده بودند و یک صدا تیم نی‌ریز را تشویق می‌کردند.


نی‌ریزدر کوارتر اول ١٦- ١١ پیروز شد. کوارتر دوم این بازی با نتیجه ١٢- ١٢ برابر به پایان رسید. در کوارترسوم این تیم جهرم بود که توانست با نتیجه ١٠-١٤ کوارتر را به نفع خود پایان دهد تا همه نگاه‌ها به کوارتر چهارم باشد.


یاران حسین کوچک‌زاده کوارتر چهارم را در یک بازی نفس‌گیر با نتیجه ٢٢-٢٢ مساوی به پایان رساندند تا در مجموع با نتیجه ٦٠-٥٩ پیروز این دیدار باشند.


اکنون تیم نی‌ریز برای رفتن به مرحله بعد باید استهبان را شکست می‌داد.


تیم شگفتی‌ساز استهبان در این دوره با کمک‌مربی نی‌ریزی خود محمد‌صادق رجبی پا به این رقابت‌ها گذاشته و دو تیم فیروزآباد و جهرم را شکست داده و مقابل استعدادهای برتر شیراز شکست خورده بود و با پیروزی مقابل نی‌ریز می‌توانست به مرحله بعد صعود کند. 


اما استهبان به دلیل مصدومیت بازیکنانش در بازی با استعدادهای برتر شیراز از حضور مقابل تیم نی‌ریز انصراف داد تا بسکتبالیست‌های نی‌ریزی به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله بعد شوند.


تیم نی‌ریز در مرحله ضربدری مقابل تیم ناحیه ٤ شیراز تن به شکست داد تا در دیدار رده‌بندی با شکست تیم نه چندان قوی داراب به مقام سوم بازی‌ها به برسد.


گفتنی است محمدرضا نبیئی، ایمان شریفی و محمدجواد محمدنژاد سه داور نی‌ریزی این رقابت‌ها بودند که دیدار حساس فینال مسابقات را سوت زدند. در فینال دو تیم استعداد‌های برتر شیراز و ناحیه ٤ شیراز با هم بازی کردند که با برتری ناحیه ٤ شیراز همراه بود.


اسامی تیم نی‌ریز:
بازیکنان: ابوالفضل توحیدی، مهدی اکبری، محمدهادی کوچک‌زاده، علی فاتحی، سام صالح‌پور، سینا تاتی،‌ علی دردانه، علی‌رضا قره‌چاهی، کیانوش ابراهیم‌زاده و عرفان راهوار


سرمربی: حسین کوچک‌زاده، مربی: امین شریفی، سرپرست: محمدجواد سهیل

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها