تعداد بازدید: ۲۴۸۴
کد خبر: ۲۶۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹ - 2017 21 June
در نی ریز کشف شد:
بزرگترین محموله حشیش سال جاری تا کنون، طی یک عملیات پلیسی و تعقیب و گریز در محور سیرجان قطرویه کشف شد.

حسین قانع: بنا بر اعلام سرهنگ عزیز برزگر فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در ساعت 6 صبح روز سه شنبه30 خردادماه طی  رصد نامحسوس محور مواصلاتی  سیرجان- قطرویه به یک خودرو 405 نقره ای رنگ  در حال ورود به حوزه انتظامی شهرستان مشکوک می شوند. خودرو زیر نظر قرار می گیرد.

 پلیس مبارزه با مواد مخدر سپس بطور دقیق ترمحور را نا محسوس کنترل می کند. دقایقی بعد یک پژو405 سفید رنگی وارد حوزه استحفاظی نی ریز می شود.کارآگاهان مجرب پلیس مبارزه با مواد مخدر تشخیص می دهند که این خودرو، حامل مواد مخدر است و خودرو قبلی اسکورت این محموله می باشد.

سرهنگ عزیز برزگر در ادامه افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر همزمان مأموران پاسگاه قطرویه را برای کنترل و تحت نظر داشتن خودرو اسکورت محموله مواد مخدر در جریان قرار می دهند.سپس به پژو حامل مواد مخدر دستور ایست داده شد. اما این خودرو متوقف نشده و با شلیکهای هشدار سرانجام هر دو لاستیک سمت شاگرد زده می شود و خودرو پس از طی مسیری کوتاه متوقف می شود. راننده 30 ساله استان فارسی نیز ابتدا با پای پیاده اقدام به فرار و سپس دستگیر می شود.در بازرسی از این خودرو مقدار 270 کیلو گرم حشیش کشف گردید.
در این زمان دستور به متوقف کردن خودرو اسکورت و راننده آن داده می شود و مأموران پاسگاه انتظامی قطرویه به این خودرو دستور ایست می دهند که او نیز اقدام به فرار می کند. طی تیر اندازی و زدن لاستیکهای خودرو در نزدیکی روستای وزیره  و 40 کیلومتر فاصله از محل دستگیری خودرو حامل مواد، راننده جوان با رها کردن خودرو فرار می کند. در بازرسی از خودرو کلیه مدارک شناسائی و تلفن همراه  مالک پیدا می شود و عملیات یک ساعته تعقیب و گریز پایان می یابد. هر دوخودرو نیز به پارکینگ منتقل می گردند.اکنون تلاش برای بازداشت راننده 32 ساله اسکورت، اهل استان فارس در جریان می باشد.

متهم دستگیر شده در اعترافات خود گفت: قصد انتقال این مقدار مواد از استانهای شرقی به سمت شهرستان داراب را داشتند، که در مسافت چند ده کیلومتری و طی مسیر در حوزه استحفاظی شهرستان نی ریز، در تور مأموران مجرب پلیس مبارزه با مواد مخدر نی ریز افتادند.
 سرهنگ عزیز برزگر درادامه افزود: در همین روز و ساعاتی بعد مأموران ایست و بازرسی قطرویه در بازرسی اتوبوس محور بندرعباس- شیراز، به یک  مسافر 29 ساله اهل استانهای مرکزی کشور مشکوک شدند. مأموران در بازرسی از وسایل این جوان مقدار 3 کیلو گرم تریاک جاسازی شده را کشف کردند. این جوان نیز بازداشت و اکنون در زندان به سر می برد.

 سرهنگ عزیزبرزگر در پایان با مثبت و موفق خواندن کلیه فعالیت ها و اقدامات مأموران انتظامی در سطح شهرستان گفت: در سه ماهه آغازسالجاری، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان موفق شده اند بیش از 1580 کیلو انواع مواد مخدر را از سوداگران مرگ کشف کنند.




نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها