تعداد بازدید: ۱۸۲۸
کد خبر: ۲۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸ - 2017 19 June
با قراردادی 3 ساله
هافبک فصل گذشته گسترش فولاد با عقد قرارداد 3 ساله به استقلال پیوست.

به گزارش هورگان و به نقل از ورزش سه، بالاخره بعد از رقابت شدیدی که بین استقلال و پرسپولیس برسر جذب داریوش شجاعیان وجود داشت، باشگاه گسترش فولاد ترجیح داد رضایت نامه این بازیکن را برای آبی ها تهرانی صادر کند.


پیش از این پرسپولیسی ها قصد دارند شجاعیان را به جای سروش رفیعی که از این تیم جدا شده جذب کنند و استقلالی ها برای تقویت خط هافبک خود به دنبال جذب این بازیکن بودند که در نهایت هم موفق شدند این بازیکن را آبی پوش کنند. 


باشگاه استقلال بعد از تعطیلات لیگ مذاکرات مداومی با مدیران گسترش فولاد برگزار کرد و با پرداخت مبلغ مورد نظر به این باشگاه موفق شد شجاعیان را آبی پوش کند.


قرارداد شجاعیان با استقلال 3 ساله است و منصوریان امیدوار است با حضور این بازیکن بتواند خط هافبک تیم خود را تقویت کند.

 

 

افتخاری با تایید این خبر گفت: پیرو مذاکرات قبلی باشگاه استقلال با داریوش شجاعیان و پس از کسب موافقت باشگاه گسترش فولاد تبریز، این بازیکن به صورت قطعی به استقلال تهران پیوست و قرارداد 3 ساله خود را امضا کرد.

 

او افزود: شجاعیان یکی از بازیکنان خوب لیگ در فصل گذشته بود که عملکرد مطلوبی در تیم سابق خود داشت. حضور او در استقلال را خوش آمد می گویم و امیدوارم در استقلال روزهای خوب و موفقیت آمیزی را پیش رو داشته باشد.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان اظهار داشت: جا دارد از جناب آقای زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد و آقای نصیرزاده مدیرعامل این باشگاه بابت همکاری که جهت این انتقال داشتند، تشکر کنم. همانطور که به هواداران وعده داده بودیم مشغول جذب بازیکنان خوب و اثر گذار برای تیم هستیم. مذاکرات ما بازیکنان مد نظر کادرفنی ادامه دارد و به زودی خبرهای خوش دیگری تقدیم هواداران خواهیم کرد. 

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها